|
کدخبر: 252641

هدف مهم ستاره گلزن استقلال مقابل پیکان

امیر ارسلان مطهری مهاجم شماره ۷۲ تیم استقلال در فصل جاری لیگ برتر و مسابقات جام حذفی دو بار موفق به گلزنی به پیکان شده است.

فوتبال هدف مهم ستاره گلزن استقلال مقابل پیکان

امیرارسلان مطهری مهاجم ۲۹ ساله گرمساری در دیدار رفت استقلال مقابل پیکان زننده سومین گل تیمش به این تیم بود. او در دقیقه ۸۵ روی پاس زیبای زبیر نیک نفس توانست پس از سیاوش یزدانی و محمد دانشگر برای سومین بار دروازه پیکان را باز کند تا این تیم با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب استقلال شود.

مطهری همچنین در دیدار جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل پیکان به میدان رفت و توانست تک گل صعود استقلال به دور یک چهارم نهایی را به ثمر برساند. او در دقیقه ۷۳ بازی به جای وریا غفوری وارد میدان شد و پس از رسیدن بازی به وقت‌های اضافه، در دومین دقیقه ۱۵ دقیقه اول وقت‌های اضافه و در دقیقه ۹۲ توانست دروازه تیم پیکان را روی ارسال جعفر سلمانی باز کند. مطهری در آن دیدار و در دقیقه ۱۱۳ یک کارت زرد دریافت کرد.

او این روزها یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال در جمع مهاجمان آبی پوش بوده و با توجه به دو بار گلزنی به پیکان در فصل فوتبالی جاری امیدوار است با زدن سومین گل به این تیم در این زمینه هت‌تریک کند. او تا اینجای رقابتها ۳ بار برای استقلال گلزنی کرده است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها