|
کدخبر: 252463

کامبک عجیب آقای یاغی به پرسپولیس

به نظر می رسد حامد لک با عذرخواهی به جمع سرخ ها برخواهد گشت.

فوتبال کامبک عجیب آقای یاغی به پرسپولیس

مشکل حامد لک چندان جدی نیست و او در صورت عذرخواهی به تمرینات بازخواهد گشت.

حامد لک فعلا از حضور در تمرینات منع شده و این موضوعی است که ابتدا رسانه ها به آن پرداختند و بعد هم حمید مطهری در نشست خبری خود به آن اشاره کرد.

شاید حالا یحیی گل محمدی بیش از هر کسی متوجه شود که تمدید قرارداد با این دروازه بان در حالی که هنوز بازیکنانی چون آل کثیر، ترابی، سرلک، آقایی و ... بلاتکلیف هستند کار منطقی نبوده است. آن هم فقط به این دلیل که خبرهای مذاکره با بیرانوند باعث ناراحتی و دلخوری لک شده بود. شاید اگر یحیی همان موقع به این نتیجه می رسید که برای مذاکره با بیرانوند یا هر گلر دیگری نباید از دروازه بان خود اجازه بگیرد و بعد هم برای این که این دلخوری را رفع و رجوع کرده باشد با او تمدید قرارداد کند، امروز حامد لک به این راحتی مقابل او نمی ایستاد و مدیریت او را زیر سوال نمی برد.

به هر روی در این مورد شکی نیست که حامد لک در تمام اتفاقات گذشته مورد حمایت یحیی قرار داشت و همین موضوع باعث ناراحتی تعداد زیادی از بازیکنان تیم شده است. از دعوای آشکار با سیامک نعمتی در داخل زمین که به تعویض نعمتی انجامید تا برخورد لک با کریم باقری که باعث دلخوری آقا کریم و حاضر نشدن او در مراسم قهرمانی شد. یحیی همواره در تمام این اتفاقات از گلر تیمش حمایت کرد و حالا نیز به نظر نمی آید مشکل بین آن ها چندان جدی باشد و طبق شنیده ها حامد لک طی روزهای آینده با عذرخواهی از گل محمدی به تمرینات باز خواهد گشت.

حالا باید دید این عذرخواهی چه زمانی انجام خواهد گرفت و تاثیری در روند نیمکت نشینی های حامد لک خواهد داشت یا نه.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها