|
کدخبر: 250476

اتمام حجت هواداران با یحیی پیش از دربی

طرفداران پرسپولیس خواهان ارائه یک بازی کاملا هجومی و با تدبیر از سوی بازیکنان خود هستند.

فوتبال اتمام حجت هواداران با یحیی پیش از دربی

فاصله ۶ امتیازی پرسپولیس با استقلال اگرچه در ظاهر باید باعث نا امیدی هواداران این تیم برای کسب عنوان قهرمانی باشد اما جالب اینجاست طرفداران پرتعداد پرسپولیس نه تنها ناامید نیستند بلکه به شدت به پیروزی در دربی و امتیاز از دست دادن استقلال در بازی های مهم پیش رو امیدوار هستند. اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی کاملا روی یک موضوع اتفاق نظر دارند و آن این است که یحیی گل محمدی در دربی پیش رو دست از بازی محافظه کارانه برداشته و همچون بازی های قبلی با استقلال با احتیاط بازی نکند.

مرور دربی های قبلی نشان می دهد در تمام بازی هایی که سرخ ها درنهایت در ضربات پنالتی بازی را واگذار کرده اند، از حریف پیش افتاده و با مدیریت بیشتر می توانستد در همان ۹۰ دقیقه به پیروزی برسند اما عقب کشیدن پرسپولیس بعد از به ثمر رساندن گل، باعث شد استقلال جلو آمده و درنهایت دروازه پرسپولیس را باز کند.

همین اتفاقات مشابه باعث خواست حداکثری هواداران پرسپولیس در فضای مجازی از سرمربی باتجربه تیم شان شده است. آن ها در کامنت های خود از یحیی خواسته اند بازی محافظه کارانه را فراموش کرده و در تمام ۹۰ دقیقه به گلزنی و پیروزی فکر کند چرا که از نظر نیروی انسانی پرسپولیس نه تنها از استقلال ضعیف تر نیست بلکه با در اختیار داشتن بازیکنان باتجربه و جوان و تلفیقی از آن ها می تواند در دربی موفق شود.

حالا باید منتظر بود و دید یحیی گل محمدی این بار به خواسته هواداران پرسپولیس گوش می دهد یا نه.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها