|
کدخبر: 249703

بمب تابستان پرسپولیس رسما خنثی شد

به نظر می رسد مدافع ملی پوش فوتبال ایران قصد دارد فوتبالش را در لیگ باشگاهی قطر ادامه دهد

فوتبال بمب تابستان پرسپولیس رسما خنثی شد

شایعاتی که در مورد بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسپولیس در فضای مجازی مطرح می شود، صحت ندارد.

شجاع خلیل زاده که دومین فصل حضور خود را در لیگ ستارگان قطر سپری کرد می خواهد همچنان در الریان بماند.

نگاهی به عملکرد خلیل زاده در لیگ ستارگان نشان می دهد او در مجموع مسابقات فصل در ۲۳ بازی برای تیم قطری به میدان رفته و در این تعداد بازی موفق شده دو بار برای تیمش گلزنی کند.

او یک بار نیز پاس گل داد و البته ۹ اخطار نیز دریافت کرد. آماری که اگرچه خوب نیست اما با توجه به قراردادی که او دارد و ارتباط خوبی که شجاع با سران باشگاهش پیدا کرده، بعید است مانع ادامه همکاری او با این تیم قطری شود.

تمام این مسائل نشان می دهد خلاف برخی از ادعاهای خلیل زاده مبنی بر تمایلش به بازگشت به پرسپولیس او همچنان قصد بازگشت ندارد و آن جملات فقط مصاحبه هایی است که به مذاق فضای مجازی خوش می آید. فراموش نکنیم همان طور که شجاع تمایل زیادی به بازگشت ندارد، بخش هواداری تیم پرسپولیس نیز روی بازگشت او حساب خاصی باز نکرده است.

گفتنی است خلیل زاده در حالی قرار است برای سومین فصل پیاپی در الریان توپ بزند که این باشگاه قطری با کسب ۲۴ امتیاز از ۲۱ بازی و دریافت ۴۰ گل خورده و تنها ۳۱ گل زده عملکرد خوبی در لیگ ستارگان نداشته است. از این رو درنهایت رتبه ای بهتر از هشتم در لیگ ۱۲ تیمی قطر پیدا نکرده است!

دریافت ۴۰ گل خورده در ۲۱ بازی بی شک برای این تیم و خلیل زاده که در خط دفاعی بازی می کند، آماری عجیب و غریب محسوب می شود.

منبع: طرفداری

ارسال نظر