|
کدخبر: 249168

فداکاری بزرگ آبراموویچ برای چلسی و هوادارانش

رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی، با فروش این باشگاه از سوی دولت انگلیس موافقت کرده است.

فوتبال فداکاری بزرگ آبراموویچ برای چلسی و هوادارانش

دولت انگلیس روز پنج‌شنبه اعلام کرد که آبراموویچ را به دلیل ارتباط نزدیک با ولادمیر پوتین و دولت روسیه و پس از حمله نظامی این کشور به اوکراین در فهرست افراد تحریم شده قرار داده است.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که این مالک روس در حال بررسی پیشنهادات ارائه شده از سوی تاجرها و میلیاردرهای مختلف برای فروش این باشگاه بود اما حالا با توجه به این موقعیت اجازه فروش این باشگاه و سایر اموالش در انگلیس را ندارد.

روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده که آبراموویچ با فروش این باشگاه تحت نظر و با شرایط دولت انگلیس موافقت کرده و انتظار می‌رود که پیشنهادهای ارائه شده تا پایان هفته بعد مورد بررسی قرار بگیرند.

گفته می‌شود خریداران فرصت دارند تا پایان این هفته پیشنهادهایشان را برای خرید این باشگاه لیگ برتری ارائه کنند تا از سوی بانک‌های زنجیره‌ای رین  مورد بررسی قرار بگیرد و نتیجه نهایی اعلام شود.

این روزنامه خبر داده که هر توافق، تصمیم و تاییدیه‌ای که بین باشگاه چلسی و این بانک صورت بگیرد باید از سوی دولت انگلیس به صورت رسمی و قانونی تایید شود.

هواداران و اعضای باشگاه چلسی از انتشار خبر موافقت آبراموویچ با فروش این باشگاه از سوی منابع دولتی انگلیس بسیار خوشحال شده‌اند، چرا که پیش از این بانک بارکلیز اعلام کرده بود که حساب‌های چلسی را به صورت موقت مسدود کرده و این نگرانی بسیاری را درباره سرنوشت و آینده این تیم به وجود آورده بود.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها