|
کدخبر: 249136

امتیاز جدید به آبراموویچ و باشگاه چلسی

مشتریان چلسی می توانند به زودی روند خرید باشگاه را از سر بگیرند.

فوتبال امتیاز جدید به آبراموویچ و باشگاه چلسی

رومن آبراموویچ می تواند چلسی را تحت شرایط خاصی به فروش برساند.

 

یک روز پس از تحریم شدن رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی و متوقف شدن روند فروش این باشگاه، دولت بریتانیا حالا به از سرگیری پروژه چراغ سبز نشان داده است. شخص آبراموویچ هفته گذشته اعلام کرد که برای فروش باشگاه چلسی آمادگی دارد، این پروسه به دلیل تحریم شدن وی کمی با مشکل مواجه شده بود.

 

مذاکراتی بین دولت بریتانیا و راین (بانک آمریکایی که کارهای فروش چلسی را بر عهده دارد) انجام شده است، قرار است روند تغییر مالکیت باشگاه چلسی به همان شکلی که پیش از تحریم آبراموویچ بود، برگردد. هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای خرید چلسی ارائه نشده اما ظاهرا طی ۴ الی ۶ هفته آینده، توافقی برای نهایی شدن معامله حاصل خواهد شد.

چلسی هم اکنون در شرایط خاصی قرار دارد و تحت مجوز ویژه وزارت خزانه داری بریتانیا فعالیت می کند، بر اساس این مجوز، باشگاه می تواند مسابقات خودش را برگزار کند و به پرسنل حقوق بدهد. چلسی همچنان حق فروش بلیط جدید ندارد اما دارندگان بلیط فصلی می توانند در ورزشگاه حاضر شوند. راین قصد دارد در ادامه این روند، برای دریافت دومین مجوز درخواستی ارائه دهد تا فروش باشگاه را نهایی کند. این را هم در نظر داشته باشید که فروش چلسی اکنون تنها در صورتی می تواند انجام شود که آبراموویچ بتواند به دولت بریتانیا ثابت کند هیچ سود شخصی از این معامله نخواهد برد. شرایط کنونی چلسی اصلا خوب نیست و با توجه به مسدود شدن حساب بانکی باشگاه، حتی اتوبوس این تیم قادر به پرداخت هزینه سوخت نیست.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها