|
کدخبر: 249047

ریش سفیدی مرد محبوب آبی‌ها بین مجیدی و منصوریان

من صحبت‌های منصوریان را شنیدم اما به هر دو عزیز توصیه‌ می‌کنم آرامش خود را حفظ کنند. منصوریان «داش علی منصوریان» هواداران استقلال و فرهاد مجیدی «شاه فرهاد» است.

فوتبال ریش سفیدی مرد محبوب آبی‌ها بین مجیدی و منصوریان

هر دو  عزیز جزو ذخایر باشگاه استقلال هستند که باید احترام یکدیگر را حفظ کنند. قطع به یقین می‌دانم حواس مجیدی نبوده و در آن صحنه شاید به خاطر استرس بازی چشمش به منصوریان نیفتاده است. خودِ علی منصوریان هم کسی است که سالها با او کار کردم و او را به احترام و اخلاق به بزرگتر می‌شناسم. مطمئن هستم هر دو عزیز به زودی برای یکدیگر دسته گل می‌فرستند و خیلی زود همه این مسائل فراموش می‌شود و آشتی خواهند کرد.

منصوریان-و-مجیدی

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه پیش‌بینی اش از دربی چیست گفت: این بازی واقعا با شرایط لیگ فرق دارد. به ظاهر استقلال روی کاغذ همه را برده و به هیچ تیمی رحم  نکرده است.البته شرایط تیم در روز بازی خیلی مهم است، مثلا  اینکه روحیه بازیکنان در روز بازی چطور است. هر تیمی به آرامش خودش غلبه کند مطمئنا برنده بازی خواهد شد ضمن آنکه این دیدار نبرد وسط زمین است. استقلال شانس بیشتری دارد چون تا امروز باختی نداشته و از نظر روحی هم در شرایط بهتری قرار دارد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها