|
کدخبر: 243156

احتمال حذف تیم ملی ایران از جام جهانی قطر

کمیته اخلاق فیفا به یکسری از مسائل ورود کرده و احتمال کنار گذاشتن تیم ملی از جام جهانی قطر وجود دارد.

فوتبال

حسن کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: مواردی درباره فدراسیون فوتبال مطرح شده است که می‌تواند در آینده به تیم ملی ما لطمه بزند. کمیته اخلاق فیفا به یکسری از مسائل ورود کرده و احتمال کنار گذاشتن تیم ملی از جام جهانی قطر وجود دارد. خواهشم از همه عزیزان و اصحاب رسانه این است به موضوعاتی که نیاز نیست نپردازیم و اجازه بدهیم موفقیتمان در فوتبال و حضورمان در جام جهانی تثبیت بشود!

در جلسات قبل هیات رئیسه مصوب شده بود قرارداد مهدوی کیا به صورت یورو بسته شود اما بر اساس قوانین داخلی امکان پذیر نبود و باید در هیات رئیسه بعدی تبدیل به ریال می‌شد.

سرمربی تیم امید تا این لحظه (جمعه شب) مهدوی کیا بود. از این لحظه به بعد امکان دارد اعضای هیات رئیسه با توجه به بودجه‌ای که دارند برنامه‌ریزی کنند.

 

منبع: مهر
  • ناشناس ارسالی در

    دولت با اقتصادکشور درست کند باید صنعت گر وتولید کننده را تشویق کند فوتبال هیچ سو دی برای کشور ندارد جز َضرر مال بیت المال نباید هزینه بشه برای فوتبال مال بیت متع لق به تمام ملت است پول بیت المال باید بر ای راه اندازی اقتصاد کشور هزینه بشه به ا فراد بی بضاعت کمک بشه دولت حق ندارد بودج ه بیت المال به کشور بیگانه بدهد دولت نبا ید اجاره بدهد سپاه یک نیروی شرکتی است حق دخالت درکشورندارد تمام بدبختی اختلاف مص وبه اصلی هستن ما یک ارتش داریم بدای دفاع خط مرزی ویک پلیس برای امنیت داخل کشور م عنی ندارد چبری بنام بسبج یا سپاه ۴۳ سال کشور را نابود کردن فقط دشمن تراشی برای م لت واحتلاف درست کردن علط می‌کند دولت یا کارمندی دفاع از بیگانه بکتد یا بیگانه را ه بدهد ۸ ملیون افعان عراقی کارشون چی در کشور باعث بانی سپاه است امام جمعه مشهد ع لط می‌کند بگویید دختران ایرانی با بیگانه ازدواج کنند آن نمایند بیشعور وبی ناموسی که درمجلس از بیگانه دفاع میکند از سگ پس تر است ملت را با دین کلید بهشت اسلام ۴۳ سال سرکار گداشتید دیکه بس اصلاح طلب اصول گرا هردو چرت فقط برای چپاول باند بازی در ست کردید خداوند لعنت کند پدر مادرتون مگر مردن ندارید اینقدر طلم میکنید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها