|
کدخبر: 243054

پیشنهاد وسوسه انگیز چلسی به گاوی

گاوی در چند ماه گذشته با حضور در ترکیب بارسلونا نشان داده که توانایی‌های بسیاری برای پیشرفت دارد و همین موضوع توجه بسیاری را جلب کرده است.

یوردی کرویف و متئو آلِمانی در مراسم معارفه پی‌یر امریک اوبامیانگ اعلام کردند که هیئت مدیره این باشگاه در حال بررسی شرایط خرید و فروش بازیکنانی است که بتواند تیمی قدرتمند را در فصل آینده در اختیار ژاوی قرا دهد.

همین موضوع ثابت کرد که تمدید قرارداد بسیاری از بازیکنان درخشان ترکیب فعلی این تیم در بازه زمانی کوتاه مدت پیش رو جز اولویت‌های این باشگاه است تا بتواند با خیال آسوده‌تری به فصل آینده قدم بگذارد.

دو بازیکنی که بیشتر از همه در خط جدایی از این تیم قرار گرفته و باشگاه‌های بسیاری در تلاش هستند تا آنها را از نوکمپ دور کنند رونالد آرائوخو و پابلو گاوی هستند

قرارداد هردوی این بازیکنان با بارسلونا تا سال ۲۰۲۳است و در واقع آنها در آغاز فصل آینده تنها یک سال از قراردادشان با این تیم باقی مانده، اتفاقی که چندان مطابق میل مدیران بارسا نیست.

اهمیتی که آنها در چند ماه اخیر برای بارسلونا پیدا کرده‌اند به اندازه زمانی نیست که این قراردادها را امضا می‌کردند و همین موضوع باعث شده که شرایط مالی قراردادشان چندان هنگفت نباشد.

به همین دلیل بارسا در تلاش است تا بتواند انتظارات آنها را برآورده کرده و شرایط مالی بهتری را به آنها پیشنهاد دهد اما شرایط اقتصادی این باشگاه باعث شده که دست مدیران چندان باز نباشد و همین کفه ترازو را به سمت دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپایی سنگین کرده است.

ال‌ناسیونال در همین باره مدعی شده که چلسی آماده است تا پیشنهادی وسوسه‌انگیز را به گاوی ارائه دهد. این بازیکن ۱۷ ساله در حال حاضر سالانه ۳۰۰هزار یورو از بارسا دریافت می‌کند و آبی‌های لندن می‌توانند این مبلغ را به اندازه قابل توجهی افزایش دهند.

این بازیکن ترجیح می‌دهد به حضورش در نوکمپ ادامه دهد اما خواهان افزایش مبلغ دریافتی‌اش از بارساست و اگر پیشنهاد  این باشگاه برایش متقاعد کننده نباشد ممکن است تنها با ۵۰میلیون یورو به چلسی ملحق شود.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها