|
کدخبر: 224210

دردسری تازه برای سرخپوشان!

باشگاه پرسپولیس در صورت فسخ قرارداد دروازه‌بان کروات این تیم با پرونده‌ای سنگین در مراجع بین‌المللی مواجه خواهد شد.

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس بامداد روز گذشته (چهارشنبه) در اقدامی تعجب‌برانگیز و بدون اطلاع مدیران باشگاه ایران را ترک کرد و به کشورش بازگشت.

رادوشویچ در حالی این اقدام را انجام داد که روز سه‌شنبه در جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس ۵۰ هزار یورو از مطالبات فصل گذشته خود را دریافت کرده و قرار بود تا سه هفته آینده مابقی مطالبات فصل جاری خود را نیز دریافت کند.

در این زمینه شنیده می‌شود رادوشویچ پیش از خروج از ایران نامه فسخ قرارداد خود را نیز به باشگاه ارسال کرده است. این بازیکن ۳۲ ساله که در زمان مدیرعاملی محمدحسن انصاری‌فرد در اقدامی عجیب قراردادش به مدت سه فصل با پرسپولیس تمدید شد، حالا دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و در صورت شکایت به فیفا، سرخپوشان با پرونده جدید و سنگین بین‌المللی روبه‌رو خواهند شد. اقدامی که به نظر محتمل می‌رسد و رادوشویچ با همین نیت ایران را ترک کرده است.

این دروازه‌بان کروات چند ماه پیش نیز ضمن خروج از ایران قصد فسخ قراردادش را داشت که با پادرمیانی گل‌محمدی از تصمیم خود صرف‌نظر کرد و به ایران بازگشت، اما از قرار معلوم این بار تصمیم رادوشویچ برای فسخ قرارداد و دریافت غرامت از سرخپوشان جدی است.

رادوشویچ برای فصل جاری و آینده به ترتیب قراردادهای ۲۷۰ و ۳۲۰ هزار دلاری با پرسپولیس دارد که در صورت شکایت به فیفا، پرونده‌ای بسیار سنگین و حدود ۶۰۰ هزار دلاری علیه سرخپوشان در مراجع بین‌المللی تشکیل خواهد شد.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر