|
کدخبر: 186528

رونمایی از دو خرید جدید منچستریونایتد

مارکا به نقل از رسانه‌های انگلیسی مدعی شد که باشگاه منچستریونایتد تا پایان هفته آینده جذب رافائل واران و کیه‌ران‌ تیرپیر را به شکل رسمی اعلام خواهد کرد.

منچستر یونایتد به دنبال تقویت ترکیب تیم خود در آستانه فصل جدید است. آنها پیش از این جیدون سانچو را از دورتموند به خدمت گرفته اند اما قطعاً جذب ستاره انگلیسی پایان کار آنها در نقل و انتقالات تابستانی نخواهد بود. یونایتد به دنبال تقویت خط دفاعی خود است و به نظر می رسد که رافائل واران و کیه‌ران تریپیر دو گزینه نهایی آنها محسوب می شوند.

در همین راستا مارکا گزارشی منتشر کرده و به نقل از منابع انگلیسی مدعی شده که معاملات جذب واران و تریپیر توسط منچستریونایتد کارهای پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و پیش بینی می شود که آنها طی یک هفته آینده به شکل رسمی به عنوان خریدهای جدید شیاطین سرخ معرفی شوند.

مدافع فرانسوی رئال مادرید در حالی راهی اولدترافورد خواهد شد که به نظر می رسد باشگاه منچستر یونایتد چیزی حدود ۶۰میلیون یورو برای این بازیکن پرداخت خواهد کرد؛ این در حالی است که تنها یک فصل دیگر از قرارداد رافائل واران با رئال مادرید باقی مانده است.

در همین حال تریپیر با وجود اینکه فصل گذشته با اتلتیکو مادرید به مقام قهرمانی لالیگا دست یافت اما به شدت از بازگشت به لیگ برتر استقبال می‌کند و انتقال او به یونایتد ۲۱میلیون یورو برای این باشگاه هزینه خواهد داشت.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر