|
کدخبر: 185154

انتقاد تند گل ‎‌محمدی از مدیرعامل استقلال

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی حساسی را برابر آلومینیوم با برد پشت سر گذاشتیم.

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری گفت: بازی خیلی حساسی را بردیم. هر بازی که تا آخر فصل انجام می‌دهیم فینال‌گونه است. به همه بازی‌های باقی‌مانده به دید یک فینال نگاه می‌کنیم. در فینال هم فقط باید برنده باشیم. نیمه اول یک فوتبال خیلی زیبا و هجومی را به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم بیشتر از دو گل هم بزنیم.

وی افزود: حیف بود و کاش هواداران از نزدیک بازی زیبای بچه‌ها را در نیمه اول می‌دیدند. در نیمه دوم مقداری به خاطر فشار حریف عقب‌نشینی کردیم. طبیعی بود ولی ما می‌توانستیم در نیمه دوم گل سوم را هم بزنیم. نزدن گل سوم کار را سخت کرد ولی توانستیم بازی را کنترل کنیم و ببریم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم. درست است کنارمان نیستند ولی همیشه انرژی مثبت آنها را حس می‌کنیم.

گل‌محمدی عنوان کرد: امیدوارم در سه بازی آینده هم سه امتیاز را هم مثل امروز بگیریم. در مجموع بازی زیبایی بود و آلومینیوم هم بازی خوبی به نمایش گذاشت. خیلی خوشحالیم و نگاه‌مان به آینده مثبت‌تر و امیدوارانه‌تر می‌شود. امیدوارم در پایان قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد دربی روز پنجشنبه تیمش مقابل استقلال در جام حذفی تصریح کرد: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و برای هواداران هم مهم است. با توجه به بازیکنان خوبی که هر دو تیم دارند، امیدوارم اول بازی زیبایی از سوی هر دو تیم باشد و به دور از استرس یک بازی جوانمردانه و فنی را انجام دهند. فعلا تمرکزمان روی ریکاوری و بازگشت بدن‌ها به شرایط مسابقه است. فکر می‌کنم در مجموع بازی زیبایی شود.

گل‌محمدی که در نشست خبری حاضر به نشستن مقابل دوربین‌های تلویزیونی نشده بود، در این باره گفت: رابطه‌ بین صدا و سیما و باشگاه ما رابطه خوبی نبوده است. وارد جزئیات نمی‌شوم،‌ ما در سال‌های گذشته هم تعامل خوبی با صدا و سیما و رسانه‌ها داشتیم ولی امسال این اتفاق افتاده و برنامه‌های عجیب و غریب یک طرفه بوده است. همیشه تیم ما را زیر سوال بردند و می‌خواستند تیم ما را طور دیگری معرفی کنند که از واقعیت دور بود،‌ ما هم به خاطر همین این تصمیم را گرفتیم.

«شما در نشست خبری قبل از بازی از هوچی‌گری برخی‌ تیم‌ها صحبت کردید، اما برخی‌ها معتقدند شما هم باید در یک مسابقه از کنار زمین اخراج می‌شدید و این اتفاق رخ نداده است». سرمربی پرسپولیس در واکنش به طرح این سوال گفت: هوچی‌گری فقط اعتراض نیست. هوچی‌گری این است که مدیرعامل تیم حریف روزی دو مصاحبه کند تا جایگاه از دست رفته را با بی‌احترامی به تیم ما به دست بیاورد. هوچی‌گری این است که دو تا سه هفته مانده به دربی به داوری فشار بیاورند و راجع‌به تیم ما صحبت می‌کنند. شرایطی که امسال برای آنها بوده خیلی خوب بود. ۹۸ میلیارد اسپانسر داده و ۵۰-۶۰ میلیارد هم متمول‌های هیات مدیره به آن داده‌اند. ۱۶۰ میلیارد امسال پول گرفتند- به جز پول‌های دیگر- بیشترین هزینه را این تیم کرده ولی همیشه فشار روی ما بوده و برای ما سقف قرارداد تعیین کردند.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: قرادادهای دو تیم را منتشر کنید، چرا تا اسم انتشار قراردادها می‌آید پا پس می‌کشند، می‌دانید دلیلش چیست؟ دلیلش این است که قرارداد بازیکنان این تیم سه برابر قرارداد ماست. مطمئن باشید هیچ‌وقت هم قراردادشان را رسانه‌ای نمی‌کنند. این هوچی‌گری است، به خاطر اینکه زیر فشار هواداران خودشان هستند در مورد تیم ما حرف می‌زنند. واقعا جای تأسف دارد، به جای اینکه تمرکزشان روی تیم خودشان باشد، روی تیم ماست و این عجیب است. این در فوتبال ما کم دیده می‌شود ولی از طرف تیم رقیب این اتفاقات افتاده است.

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر