|
کدخبر: 183597

درخواست میزبانی استقلال رد شد

روزنامه الشبابیه عربستان مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست میزبانی تیم‌های استقلال و النصر از الهلال و تراکتور را رد کرده است.

در حالیکه انتظار می رفت با حضور تیم های استقلال و فولاد در عربستان و برگزاری دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان در این کشور، مشکل برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در خاک طرف مقابل حل شده باشد، اما با برخورد استقلال و تراکتور به تیم های الهلال و النصر، کنفدراسیون فوتبال آسیا یک بار دیگر بر برگزاری دیدارهای نمایندگان دو کشور در زمین بی طرف تأکید کرد.

طبق برنامه از پیش تعیین شده AFC، باید تیم های استقلال و النصر که به عنوان تیم نخست از گروهشان صعود کرده بودند، در مرحله یک هشتم نهایی از تیم های الهلال و تراکتور پذیرایی می کردند و بازی ها به میزبانی آنها برگزار می شد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی پیش با ارسال نامه ای به دو باشگاه استقلال و النصر، ضمن تأکید مجدد بر برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف، از آنها خواست تا استادیوم مدنظر خود برای برگزاری مرحله یک هشتم نهایی را مشخص کنند.

در همین خصوص، تیم های استقلال و النصر با ارسال نامه هایی جداگانه به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست داشتند تا در ورزشگاه های خانگی خود به مصاف رقیبانشان بروند.

مساله ای که احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان و مسلی آل معمر رییس باشگاه النصر بر روی آن تأکید کردند ولی همانطور که انتظار می رفت، به نظر می رسد این درخواست رد شده است.

روزنامه الشبابیة عربستان در خبری و به نقل از منابع موثق در کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که درخواست های دو باشگاه استقلال و النصر جهت میزبانی از تیم های الهلال و تراکتور در استادیوم های خانگی خود یعنی ورزشگاه آزادی و مرسول پارک ریاض را رد کرده و AFC به دو باشگاه اعلام کرده که همچنان بر روی تصمیم خود مبنی بر برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در کشور بی طرف، پایبند است.

بدین ترتیب دیدار استقلال و الهلال همانطور که به صورت رسمی توسط احمد مددی اعلام شده بود، در شهر دبی برگزار خواهد شد و ضمن اینکه احتمال می رود النصر نیز امارات را برای دیدار با تراکتور انتخاب کند. دیدارهایی که در ۲۲ و ۲۳ شهریور برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر