|
کدخبر: 140223

نامه شکایت استقلال به فدراسیون فوتبال

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با ارسال نامه ای از داور بازی تیمش شکایت کرد.

فوتبال نامه شکایت استقلال به فدراسیون فوتبال

استقلال در مقابل صنعت نفت با تساوی یک – یک متوقف شد. در این مسابقه، آبی پوشان اعتقاد دارند علاوه بر اینکه یک خطای پنالتی به سود این تیم اعلام نشده، محمد طیبی گلزن صنعت نفت نیز باید از زمین بازی اخراج می شده است.

پس از سوت پایان بازی، کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار متنی، اعلام کرد که این باشگاه به زودی نسبت به قضاوت اکرمی شکایت خواهند کرد. حالا و در همین رابطه، این باشگاه متن شکایت ارسالی خود به سرپرست فدراسیون فوتبال را منتشر کرده است.

متن نامه احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خطاب به حیدر بهاروند در اعتراض به وضعیت داوری‌ دیدارهای استقلال در لیگ بیستم به شرح زیر است:

جناب آقای بهاروند سرپرست محترم فدراسیون فوتبال

متاسفانه از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، قضاوت‌ها یک‌سویه و به ضرر تیم فوتبال استقلال بوده و این درحالی است که باشگاه استقلال از ابتدای فصل جاری در صدد تعامل با کمیته داوران بوده اما به نظر می‌رسد سکوت نجیبانه باشگاه استقلال به ضرر این تیم و هوادارانش تمام شده است.

اشتباهات داوری در تمام پنج بازی استقلال به ضرر این تیم رقم خورده و امروز هم شاهد قضاوت نادرست داور مسابقه بودیم تا جایی که در مصاف با صنعت نفت آبادان، از اخراج طیبی و اعلام پنالتی به سود استقلال چشم پوشی شد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها