|
کدخبر: 172543

آل کثیر: گل من تلاش تمام کادر پرسپولیس بود

عیسی آل کثیر مهاجم با انگیزه پرسپولیس که دربی رفت را محروم بود در اولین تجربه شهرآورد خود موفق به گلزنی شد.

پرسپولیس در شرایطی برنده شهرآورد شد که این سه امتیاز علاوه بر شیرینی شکست حریف سنتی راه را برای قهرمانی قرمز ها روشن تر کرد. عیسی آل کثیر مهاجم زهر داری که در شهرآورد رفت محروم بود توانست در اولین تجربه خود در این بازی بزرگ گلی سه امتیازی به ثمر برساند. او درباره گلزنی اش گفت: خداراشکر توانستم در اولین دربی خودم گل بزنم و این گل تلاش تمام بچه ها بود و به همه پرسپولیسی هاتبریک می‌گویم.

او در خصوص داوری و اعتراض استقلالی‌ها گفت: نمیدانم استقلالی ها از داوری گلایه داشتند یا نه ولی مهم این بود که این بازی را ببریم و زحماتی که همه کادر پرسپولیس کشیدند نتیجه بدهد.

او در خصوص خوشحالی بعد از گل جدیدش گفت: خوشحالی من و این حرکتی که انجام می‌دهم پس از گل‌هایم یعنی دوباره برگشته ام. من سمت نیمکت استقلال نرفتم و خوشحالی طبیعی خودم را انجام دادم.

او در ادامه برای هواداران ابراز دلتنگی کرد: جای هواداران خیلی خالی بود و اگر بودند فوتبال رنگ و بوی دیگری داشت و دلمان برای آن ها بسیار تنگ شده است.

او در ادامه درباره گلزنی در دربی و کار بزرگش گفت: باید منتظر فردا باشم و ببینم بعد از گل دربی که زدم اوضاع برایم چطور می‌شود.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر