|
کدخبر: 171442

برتری ذوب ‌آهن مقابل استقلال در نیمه نخست

مصاف استقلال و ذوب‌آهن در نیمه اول با برتری یک گله شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید.

فوتبال برتری ذوب ‌آهن مقابل استقلال در نیمه نخست

در جریان هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و ذوب‌ آهن به مصاف هم رفتند که این بازی در دقایق ابتدایی بیش‌تر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند روی دروازه یکدیگر فرصت‌هایی ایجاد کنند.

در دقیقه ۶ بازی، گل اول بازی توسط تیم ذوب آهن به ثمر رسید و وحید محمدزاده روی ارسال مجتبی حق‌دوست موفق شد با ضربه سر، دروازه استقلال را باز کند تا شاگردان مجتبی حسینی، یک بر صفر پیش بیفتند.

در دقیقه ۱۰ بازی، شیخ دیاباته روی یک ارسال با ضربه سر، فرصت خطرناکی برای آبی‌پوشان ایجاد کرد اما شهاب گردان موفق شد فرصت گلزنی را از استقلال بگیرد.

استقلال در ادامه بیش‌تر توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست فرصت مناسبی برای خود دست و پا کند و این مساله باعث شد تا بازی یک بر صفر به سود ذوب‌آهن پیش برود.

در دقیقه ۲۴ بازی، آرش رضاوند با دریافت کارت زرد از سوی داور و سه کارته شدن، بازی داربی و تقابل با پرسپولیس را از دست داد.

مسعود ریگی در دقیقه ۲۷ بازی، از پشت محوطه جریمه شوتی روانه دروازه حریف کرد که شهاب گردان بازهم مانع گلزنی شاگردان فرهاد مجیدی شد.

استقلال روی یک حرکت تاکتیکی، در محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب موقعیت شد اما ضربه دیاباته در این موقعیت راه به جایی نبرد.

در پایان تلاش استقلال برای زدن گل مساوی نتیجه‌ای نداشت تا این بازی در پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر تیم ذوب‌آهن به پایان برسد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، سید احمد موسوی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، عارف غلامی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، مهدی قایدی، هرویه میلیچ، سبحان خاقانی و آرش رضاوند

ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، میلاد جهانی، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا محمودآبادی ، پیمان رنجبری، محمدعلی کاظمی، سینا اسدبیگی، محمد سلطانی مهر و مجتبی حق دوست

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر