|
کدخبر: 166392

گزارش زنده / پرسپولیس ۳ الریان ۱

سرخ‌پوشان ایران شکست نیمه اول برابر الریان را با زدن سه گل جبران کردند و به دومین برد آسیایی رسیدند.

فوتبال گزارش زنده / پرسپولیس ۳ الریان ۱

پرسپولیس ایران در نخستین بازی فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل الوحده امارات شد تا شروع خوبی با کسب سه امتیاز در این رقابت‌ها داشته باشد و آمادگی‌اش در قامت یک مدعی را مثل سال گذشته نشان دهد ولی آنها اکنون که به مصاف الریان رفته‌اند، کار سخت‌تری نسبت به بازی قبل دارند که امیدوار هستند به یک برد دیگر برسند، اما در آن سوی میدان یاران شجاع خلیل‌زاده نیز بعد از متوقف شدن برابر گوآ هند، در تلاش برای رسیدن به برتری مقابل پرسپولیس هستند.

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های الریان و پرسپولیس را در همین صفحه از دنبال کنید:

گروه E لیگ قهرمانان آسیا؛ هفته دوم؛ فصل ۲۰۲۱

شنبه: ۲۸/۰۱/۱۴۰۰ ؛ ساعت ۳۰: ۲۱

استادیوم: جواهر لعل نهرو- گوآ هند/ بدون تماشاگر

داور: تانتاشف ایلگیز(ازبکستان)/ کمک‌ها: آندری تی‌ساپنکوف(ازبکستان) و تیمور گاینولین(ازبکستان)/ داور چهارم: هیروکی کیمورا(ژاپن).

 

الریان قطر

فهد یونس

 شجاع خلیل‌زاده

 دامی ترائوره

 محمد علاءالدین

 خالد مفتاح

 فرانک کوم

 ابراهیم مسعود

 عبدالعزیز حاتم

 یاسین براهیمی

 نایف الحضرمی

 یوهان بولی

سرمربی: لورن بلان

 

پرسپولیس ایران

 حامد لک

 محمدحسین کنعانی‌زادگان

 سید جلال حسینی

 سیامک نعمتی

 وحید امیری

 کمال کامیابی‌نیا

 احمد نوراللهی

 امید عالیشاه

 احسان پهلوان

 مهدی ترابی

 شهریار مغانلو

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 

شرح گل

الریان یک - پرسپولیس صفر (دقیقه ۱۹: نایف الحضرمی): ارسال عبدالعزیز حاتم از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین را نایف الحضرمی در بین مدافعان پرسپولیس با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

الریان یک - پرسپولیس یک (دقیقه ۴۷: کمال کامیابی‌نیا): سانتر دقیق و بی‌نقص مهدی ترابی از روی کرنر سمت چپ زمین به محوطه 6 قدم را کمال کامیابی‌نیا با ضربه سر وارد دروازه الریان کرد و گل تساوی پرسپولیس را به ثمر رساند.

الریان یک - پرسپولیس ۲(دقیقه ۴۹: شهریار مغانلو): پاس رو به جلوی احسان پهلوان را سیامک نعمتی با ارسال دیدنی به مقابل دروازه الریان را شهریار مغانلو با پرش بلند و ضربه روی پا زد تا سرخ‌پوشان را در فاصله دو دقیقه پیش بیندازد.

الریان یک - پرسپولیس ۳ (دقیقه ۵۷: شهریار مغانلو): حرکت سریع امید عالیشاه از جناح چپ زمین و ارسال در عرض زمینی او را شهریار مغانلو در مقابل دروازه خالی الریان با ضربه بغل پا تبدیل به گل کرد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر