|
کدخبر: 165906

نظر جالب گواردیولا درباره پیروزی بر دورتموند

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شدت ابراز خرسندی کرد.

فوتبال نظر جالب گواردیولا درباره پیروزی بر دورتموند

پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از پیروزی ۲ بر یک شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش در خانه بوروسیا دورتموند در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها به شبکه BT اسپورت گفت: احساس فوق‌العاده‌ای داریم. این دومین باری است که تیم ما به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان می‌رسد پس نمی‌توانیم بگوییم که سابقه زیادی از حضور در این مرحله از رقابت‌ها داریم اما می‌خواهیم برای خودمان سابقه‌ای خوب از حضور در این مرحله بسازیم. بی‌نهایت خوشحالیم که در جمع ۴ تیم برتر اروپا هستیم. شیوه بازی‌مان در ۳۰ دقیقه پایانی نیمه اول و در نیمه دوم عالی بود. تیم‌مان شخصیت خود را نشان داد. ما به خوبی پاسکاری می‌کردیم.

فیل فودن زننده گل برتری منچسترسیتی برای شادی پس از گلش به سمت نیمکت من‌سیتی رفت و پپ گواردیولا در شادی‌اش سهمیم کرد.

گواردیولا در پاسخ به این سؤال که به بازیکن انگلیسی‌اش درباره گلی که زد چه گفته، اظهار داشت: گفتم، آفرین، شوت خوبی بود. از تو متشکرم. او به سمت نیمکت دوید و مرا پیدا کرد و در آغوش گرفت اما در واقع او کل باشگاه را در آغوش گرفت، چون در این فصل همه اعضای تیم ما سخت کار کرده‌اند تا تیم به جایی برسد که الان هست. کارهایی که ما تا الان انجام داده‌ایم باورنکردنی بوده‌اند و حالا فقط می‌خواهیم ریکاوری کنیم، جشن بگیریم و بعد از آن برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

صعود منچسترسیتی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شانس کسب چهارگانه قهرمانی در لیگ برتر، اروپا، جام حذفی و جم اتحادیه را برای گواردیولا و مردانش حفظ کرد. سیتی در لیگ برتر با اختلاف صدرنشین است، در جام اتحادیه به فینال رسیده و در جام حذفی هم در جمع ۴ تیم برتر قرار دارد. با این حال گواردیولا علاقه‌ای به صحبت در این خصوص نشان نداد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر