|
کدخبر: 148318

جذب دیه گو کاستا؟ فکر کردم شوخی است

هفته گذشته چند منبع خبری فرانسوی خبر از انتقال دیه گو کاستا به مارسی داده بودند.

سه هفته پیش باشگاه اتلتیکومادرید اعلام کرد با توافق متقابل قرارداد دیه گو کاستا مهاجم گلزن و باتجربه خود را فسخ کرده و دومین مقطع حضور او در ترکیب این باشگاه بعد از سه سال به اتمام رسیده است. دیه گو کاستا به علت مشکلات شخصی تمایل به قطع همکاری داشت و اتلتیکومادرید نیز درخواست این بازیکن را پذیرفت.

در ابتدا گفته می شد مقصد بعدی او لیگ برتر انگلیس و یکی از باشگاه های وولورهمپتون یا آرسنال خواهد بود اما در نهایت هیچ پیشنهادی برای او نرسید. سپس صحبت از الهلال مطرح شد و اخیرا گفته شد او در یک قدمی پیوستن به مارسی فرانسه است.

طبق ادعای آاس، مذاکراتی هم بین دو طرف صورت گرفت اما در نهایت سن بالا و دستمزد درخواستی هنگفت او باعث عقب نشینی باشگاه فرانسوی شد.

آندره ویاش بوآش سرمربی پرتغالی مارسی شب گذشته در نشست خبری خود اعتراف کرد که تیمش به خاطر دستمزد بسیار بالایی که کاستا می خواهد توان جذب این بازیکن را ندارند.

بوآش گفت: « من چند روز پیش یک پیام را از طریق واتساپ دریافت کردم که در آن نوشته شده بود دیه گو کاستا دوست دارد راهی مارسی شود. من چنین چیزی را یک شوخی دانستم.

واقعیت این است که توان جذب کاستا را نداریم. او سالیانه ۱۶ میلیون یورو حقوق آن هم بدون مالیات دریافت می کند و ما توان پرداخت این رقم بسیار بالا را نداریم. کاستا از بهترین مهاجمان جهان است. او اهداف دیگری در سر دارد و باید راهی تیم دیگری شود.»

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر