|
کدخبر: 141990

مقصد آینده مسوت اوزیل مشخص شد

بیلد مدعی شد مسوت اوزیل در آستانه انتقال به فنرباغچه در نقل و انتقالات ژانویه قرار دارد.

مسوت اوزیل در ماه اکتبر از لیست آرسنال برای رقابت های لیگ برتر انگلیس و لیگ اروپا خط خورد و نمی توان تا ماه ژانویه که امکان ایجاد تغییرات لیست وجود دارد، انتظار بازگشت او به ترکیب توپچی‌ها را داشت.

اما طی ساعات گذشته ارکوت سوگوت در مصاحبه ای تایید کرد که اوزیل به آرسنال وفادار است. او گفت: "حتی یک روز هم در فوتبال مدت زمان زیادی است و شما نمی دانید چه اتفاقی رخ می دهد. البته باشگاه‌های زیادی علاقه‌مند به او هستند. با این حال احترام او به قرار دادش هیچ تغییری نکرده است. او روی حرف خودش مانده و کاملا وفادار است؛ چیزی که اکنون به سختی پیدا می شود. او اکنون به باشگاه‌های دیگر فکر نمی کند چرا که با آرسنال قرارداد دارد.

شرم آور است که مسوت بازی نمی کند. البته همه تمرکز خود را روی حقوق او می گذارند و من این موضوع را نمی فهمم. او بیش از هر زمان دیگری تمرین می‌کند و در خانه یک سالن ورزشی دارد. این نشانگر حرفه‌ای بودن و جدیت اوست. من چند روز قبل از پایان یافتن نقل و انتقالات تابستانی با باشگاه آرسنال صحبت کردم و به آنها در مورد اشتیاق اوزیل برای ماندن در این تیم گفتم و اینکه چقدر باشگاه آرسنال را دوست دارد. آنها هرگز به من گفتند که او در لیست نخواهد بود. این برای همه ما تعجب‌آور بود و به وضوح باعث شد که اوزیل سختی زیادی بکشد."

با وجود این صحبت‌های مطرح شده از طرف مدیر برنامه ستاره آلمانی اما بیلد آلمان مدعی شده که اوزیل در راه جدایی از آرسنال قرار گرفته و به احتمال فراوان در نقل و انتقالات ژانویه راهی سوپرلیگ ترکیه و باشگاه فنرباغچه خواهد شد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها