|
کدخبر: 143756

گل های پرسپولیس و نساجی درست بودند؟

در حالیکه بازیکنان پرسپولیس و نساجی به گل هایی که تیم حریف به ثمر رساندند معترض بودند، اما کارشناسان داوری نظر دیگری دارند.

درحالیکه از صبح امروز خبرهای زیادی پیرامون برگزاری یا لغو بازی نساجی و پرسپولیس به گوش می رسید، اما در نهایت این دیدار در زمین شبیه به استخر وطنی قائمشهر برگزار شد و حاصل تلاش دو تیم، تساوی یک – یک بود.

در این دیدار ابتدا مرتضی بیژن توانست برای نساجی گلزنی کرده و دروازه حامد لک را باز کند و در نهایت در نیمه دوم این پرسپولیس بود که توسط سیامک نعمتی موفق شد گل تساوی را وارد دروازه میزبان کرده و این بازی با تساوی به پایان برسد.

اما گل های دو تیم در شرایطی به ثمر رسیدند که نیمکت و بازیکنان تیم مقابل، اعتراض شدیدی نسبت به سلامت این گلها داشتند. بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند خطای چسبیده به محوطه جریمه که منجر به گل نساجی شد اشتباه بوده و بازیکنان تیم میزبان نیز عقیده داشتند گل نعمتی در شرایطی به ثمر رسیده که احمد نوراللهی در شرایط آفساید قرار داشته و روی این توپ تأثیر گذار بوده است.

اما در مورد اینکه این ۲ گل در شرایط سالم به ثمر رسیده اند یا خیر، نظرات کارشناسان داوری پیرامون گل های دو تیم را مرور می کنیم:

* گل نساجی:

نوید مظفری: خطا دقیقه ۴۱ برای نساجی نزدیک محوطه جریمه پرسپولیس به درستی گرفته شد و گلی که تیم نساجی مازندران زد هم صحیح و قانونی بود.

عسگری: گل نساجی درست بود.

نادر جعفری: در آن صحنه مهاجم نساجی جلوتر از مدافع پرسپولیس بود و کنعانی زادگان روی او مرتکب خطا شد و اعلام خطا به سود نساجی درست بود.

نوذر رودنیل: گل نساجی سالم بود و مشکل خاصی نداشت.

* گل پرسپولیس:

نوید مظفری: گل پرسپولیس در دقیقه ۸۵ هم صحیح بود و اعتراض بازیکنان نساجی به دلیل آفساید بی مورد بود. در کل تیم داوری قضاوت خوبی در شرایط نامساعد جوی در این مسابقه به نمایش گذاشت.

عسگری: موعود بنیادی‌ فر در دیدار نساجی و پرسپولیس مرتکب اشتباه تأثیرگذاری نشده و در مجموع قضاوت او مشکلی نداشت. همانطور که فوتبال بدون اشتباه برگزار نمی‌شود و تیم‌ها و مربیان اشتباه می‌کنند، داوران هم اشتباهاتی مرتکب می‌شوند. با این حال این اشتباهات باید زمانی بررسی شود که روی روند بازی تأثیرگذار باشد. من اشتباه تأثیرگذاری از بنیادی‌فر ندیدم.

نادر جعفری: در آن صحنه آفسایدی در کار نبود و گل پرسپولیس به درستی به ثمر رسید.

نوذر رودنیل: گل پرسپولیس هم سالم بود و بطور کلی مشکلی در گل ها نبود. ضمن این که اخطار های داور هم درست انجام گرفت.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها