|
کدخبر: 141457

دعوای استقلال و پرسپولیس به کجا رسید؟

پیشکسوتان سرخابی معتقدند دعوای استقلال و پرسپولیس به ضرر هر دو باشگاه است و یک پوئن برای رقبای آنها به حساب می‌آید.

فوتبال دعوای استقلال و پرسپولیس به کجا رسید؟

این اولین بار نیست که طرفداران استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی علیه هم لشکرکشی می‌کنند. در طول چند سال گذشته، لشکرکشی آنها علیه یکدیگر، به خاطر تاثیری که از رفتار بازیکنان و مربیان دو تیم گرفته‌اند، زیاد بوده است. در حال حاضر هر چند بعد از یک موج بزرگ، جو کمی آرامتر شده است ولی به نظر می‌رسد این آتش زیر خاکستر است. خبرهای رسیده از داخل پرسپولیس حکایت از آن دارد همه چیز به بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان موکول شده است. این خواسته کل تیم بوده، به این دلیل که دوست نداشتند پیش از این مسابقه مهم وارد جنجال شوند.

ماجرا از کنفرانس مطبوعاتی محمود فکری بعد از بازی صنعت نفت آغاز شد. او در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت همه چیز معلوم است و نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود و می داند ماجرا از کجا آب می خورد. فکری حتی گفت برای رقیب ما پنالتی گرفته می‌شود و بازی‌شان لغو می‌شود ولی برای استقلال نه.

روز بعد، نوبت به پرویز مظلومی رسید. سرپرست استقلال در مصاحبه‌ای کنایه‌آمیز گفت می‌خواهند تیمی خاص را قهرمان کنند. کمی بعد هم داریوش شجاعیان گفت تبعیض قایل می‌شوند و منظور او این بود که وزارت ورزش بیشتر به پرسپولیس توجه می کند تا استقلال. فکری سرمربی آبی‌ها هم به اظهارات خود در این زمینه ادامه داد و گفت مسئولان استقلالی نظام به کمک آنها بیایند.

در روزهای اخیر هم با اظهارات مسعود سلطانی فر وزیر ورزش دوباره حساسیت‌ها زیاد شده است. در همین حال یحیی گل محمدی از بازیکنان و مسئولان پرسپولیس خواسته تا وارد این جنگ نشوند.

پیشکسوتان دو باشگاه هم نظرات مختلفی در این باره دارند ولی در نهایت روی یک مسئله به جمع بندی می‌رسند؛ اینکه دعوای استقلال و پرسپولیس به ضرر هر دو باشگاه است و یک پوئن برای رقبای آنها به حساب می‌آید. بهنام ابوالقاسم‌‎پور مهاجم اسبق قرمزها می گوید: «به نظر من این دعواها و اختلاف ها سم است. دیدید که آقای فکری یا مظلومی چه اظهاراتی داشتند. من می گویم اگر هر دو تیم تمرکزشان روی فوتبال باشد، قطعا به نفع خودشان و البته فوتبال کشورمان است. این حاشیه‌ها باعث می شود دو باشگاه از اصل خود دور بمانند و بیشتر وارد مسایل غیرفوتبالی شوند.»

مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال هم چنین نظری می دهد: «البته من معتدقم گاهی این تبعیض‌ها وجود دارد ولی به نظر من هر چه اختلاف کمتر باشد، به نفع دو تیم است. تا روزی هم که دو باشگاه خصوصی نشوند این اتفاقات رخ می‌دهد. الان متولی دو باشگاه یکی است و در فوتبال حرفه‌ای این خوب نیست.»

البته اکثر پیشکسوتان چنین نظری دارند. از حسن روشن بگیرید تا اسماعیل حلالی و دیگران. آنها هم می گویند تا وقتی متولی دو باشگاه یکی باشد، آش همین است و کاسه همین. یک بار قرمزها می گویند وزارت ورزش طرفدار استقلال است و بار دیگر آبی‌ها این حرف را می زنند.

 

منبع: خبر آنلاین
  • رضا ارسالی در

    عقده وحقارت تااینحد که ستاره های استقلال روحذف کردید بدبختهای بی اصالت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها