|
کدخبر: 140887

منچستر با ۵۰ میلیون پوند پوگبا را می فروشد

منچستر یونایتد برای فروش پل پوگبا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، پیشنهادهایی را تا مرز ۵۰ میلیون پوند قبول می کند.

فوتبال منچستر با ۵۰ میلیون پوند پوگبا را می فروشد

راه پوگبا و منچستریونایتد از یکدیگر جدا شده است و این ستاره فرانسوی در فصل بعد پیراهن تیم دیگری را بر تن خواهد کرد و شیاطین سرخ حتی حاضرند زودتر از تابستان ۲۰۲۱، پوگبا را بفروشند.

منچستر که تا تابستان سال آینده با این بازیکن قرارداد دارد، قصد دارد او را به به فروش برساند. مدیران شیاطین سرخ حتی حاضر شده اند در نقل و انتقالات ژانویه، با قیمت هایی که به مبلغ ۵۰ میلیون پوند نزدیک باشد را قبول کنند.

مینو رایولا مدیر برنامه جنجالی پوگبا، پیش از دیدار منچستر یونایتد و لایپزیش در دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اعلام کرد که زمان حضور این ستاره فرانسوی در اولدترافورد به پایان رسیده است و او به زودی منچستر را ترک می کند.

حالا خبر رسیده است که منچستر با مبلغی نزدیک به ۵۰ میلیون پوند حاضر است در همین پنجره نقل و انتقالات پیش رو پوگبا را بفروشد. این در حالی است که این بازیکن ۴ سال پیش با مبلغ ۸۹ میلیون پوند از یوونتوس به منچستر پیوست و حالا مجله سان اعلام کرده مدیران منچستر برای رهایی از شر دستمزد هفتگی ۲۹۰ هزار پوندی پوگبا، او را به فروش برسانند.

رئال مادرید مدت هاست که با پوگبا در ارتباط است و لوس بلانکوس قصد دارد این ستاره فرانسوی را به مادرید ببرد، در حالی که یوونتوس و پاری سن ژرمن نیز سخت به دنبال جذب پوگبا هستند.

پوگبا که چندی پیش به ویروس کرونا مبتلا شده بود، در نیمه دوم دیدار مقابل لایپزیش به میدان رفت و روی گل دوم تیمش نقش مهمی داشت ولی نتوانست مانع از شکست منچستر شود.

اوله گونار سولسشر در کنفرانس خبری پس از بازی با لایپزیش در مورد اینکه آیا پوگبا در ژانویه اولدترافورد را ترک خواهد کرد، به خبرنگار شبکه BT Sport گفت: اکنون وقت آن نیست که در مورد اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه صحبت کنیم.

او ادامه داد: شما باید از پل بپرسید که آیا او خوشحال است یا نه. من قصد ندارم به جای او صحبت کنم. اما پل متمرکز بر این است که وقتی اینجا است بهترین تلاش خود را برای تیم انجام دهد. او در تمرینات سخت کار می کند.

قرارداد فعلی پوگبا در پایان فصل به پایان می رسید اما یونایتد بند تمدید قرارداد به مدت یک سال دیگر را در اختیار دارد. به این معنی که پوگبا تا سال ۲۰۲۲ در منچستر بماند. با این حال، نمایندگان پوگبا از امتناع یونایتد از نشستن بر سر میز مذاکره در مورد فعالسازی این بند از قرارداد عصبانی شدند و این امر منجر به طغیان مینو رایولا در این هفته شد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها