|
کدخبر: 139796

بازی پرسپولیس – ذوب آهن لغو می‌شود؟

بعد از لغو بازی پرسپولیس و نساجی مازندران، کرونایی شدن ۱۱ بازیکن ذوب‌آهن، برگزاری بازی این تیم با پرسپولیس را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

پرسپولیس باید برای فینال لیگ قهرمانان آسیا به قطر برود و حتی اگر یک بازیکن این تیم قبل از سفر کرونا بگیرد، خطر کل مجموعه پرسپولیس را تهدید می‌کند. بعد از لغو بازی پرسپولیس و نساجی حالا این احتمال وجود دارد که بازی هفته ششم شاگردان گل‌محمدی با ذوب‌آهن اصفهان هم لغو شود. البته پرسپولیس هنوز چنین درخواستی نداده و تعداد کرونایی‌های ذوب‌آهن هم آن قدر زیاد نیست که بازی به طور قانونی لغو شود اما به‌هرحال با توجه به شرایط خاص پرسپولیس این احتمال وجود دارد که بازی با ذوب‌آهن اصفهان هم به سرنوشت بازی با نساجی دچار و لغو شود.

پرسپولیس هفته هشتم دربی پایتخت را در پیش دارد و بازی هفتم این تیم مقابل سپاهان اصفهان هم قبلا لغو شده بود. در صورت لغو بازی با ذوب‌آهن، تعداد بازی‌های معوقه پرسپولیس به عدد ۳ می‌رسد که در آن صورت شاگردان گل‌محمدی در بازگشت از قطر باید بازی‌های بسیار پرفشاری را برگزار کنند. در همین راستا شنیدیم یحیی گل‌محمدی ترجیح می‌دهد تیمش قبل از سفر به دوحه با ذوب آهن بازی کند و این موضوع را به اطلاع مسئولان باشگاه رسانده است.

 

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها