|
کدخبر: 131911

تمرین شبانه کاپیتان استقلال

کاپیتان استقلال تمرین اختصاصی‌اش را از ساعتی پیش در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز کرد.

فوتبال تمرین شبانه کاپیتان استقلال

 کادرفنی استقلال تمرین امروز این تیم برای استراحت بازیکنان تعطیل اعلام شده بود، اما کاپیتان آبی پوشان ترجیح داد به جای استراحت، به انجام تمرین اختصاصی مشغول شود.

وریا غفوری کاپیتان استقلال که فصل فشرده و فرسایشی را پشت سر گذاشت و در تمامی دیدارهای استقلال به میدان رفت، در دیدار مقابل الاهلی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و این آسیب دیدگی سبب شد او مدتی را به دور از شرایط بازی و حضور در تمرینات گروهی باشد.

پس از رفع آسیب دیدگی نگرانی کادرفنی و هواداران استقلال در مورد احتمال نرسیدن غفوری به دیدارهای ابتدایی لیگ بیستم به پایان رسید و کاپیتان استقلال حتی در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل نیز برای تیمش به میدان رفت.

امروز و در حالیکه با تصمیم محمود فکری سرمربی آبی پوشان، تمرینات تیم فوتبال  استقلال تعطیل اعلام شده بود، اما وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان با حضور در زمین تمرین اختصاصی این تیم، تمرینات اختصاصی‌اش را آغاز کرد.

وریا غفوری در شرایطی تمرین اختصاصی‌اش در زمین تمرین استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز کرد که میلاد زکی پور بازیکن سابق استقلال به همراه امین منوچهری و محمدحسین میثاقی نیز در این زمین تمرین حضور داشتند و شدیدا مشغول انجام تمرین تنیس فوتبال بودند.

در حالیکه زمان زیادی تا آغاز بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر باقی نمانده، غفوری سعی دارد آسیب دیدگی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را به طور کامل پشت سر بگذارد و با آمادگی بالا، در نخستین دیدار استقلال در لیگ بیستم و در مقابل مس رفسنجان به میدان برود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها