|
کدخبر: 131846

ماجرای قهر کادر پزشکی استقلال چه بود؟

باشگاه استقلال روز گذشته رسما خبر جدایی دکتر نوروزی و دکتر ستوده، دو پزشک قدیمی این باشگاه را اعلام کرد تا پس از سال‌ها شاهد حضور افرادی دیگر در کادر پزشکی آبی‌ها باشیم.

ماجرای جدایی این دو پزشک با سابقه باشگاه استقلال و دیگر اعضای کادر پزشکی به اتفاقات فرودگاه دوحه برمی‌گردد؛ جایی که دو بازیکن باشگاه استقلال اقدام به خرید قلیان می‌کنند و آن را در وسایل ماساژور سابق باشگاه یعنی مهرشاد رهبر می‌گذراند که او این موضوع را به دکتر نوروزی اطلاع می‌دهد و سپس داستان به گوش احمد سادتمند و نصرالله عبدالهی می‌رسد. این حرکت دو بازیکن استقلال باعث عصبانیت شدید عبدالهی می‌شود و او جلوی این کار را می‌گیرد.

پس از این اتفاق دو بازیکن استقلال در اقدامی عجیب با ماساژور تیم دچار درگیری فیزیکی می‌شوند که همین موضوع دلخوری کادر پزشکی باشگاه را به همراه دارد و آنها تصمیم می‌گیرند تا زمان جریمه و عذرخواهی این دو نفر تمرینات استقلال را تحریم کنند.

در این بین ماجرای قلیان تنها حاشیه فرودگاه دوحه نبود و آن‌طور که رسانه‌ها اعلام کردند حسین حسینی و دکتر ستوده هم دچار درگیری لفظی شده‌ بودند. حسینی پس از شکست مقابل پاختاکور مدعی شد در بازی قبلی دنده‌اش شکسته و با چنین شرایطی پا به این مسابقه گذاشته اما دکتر ستوده در مصاحبه با کانال رسمی باشگاه این موضوع را تکذیب کرد و همین اتفاق دلخوری شدید حسینی و اعتراضش به ستوده را به همراه داشت.

 

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها