|
کدخبر: 131128

عزت اللهی راز موفقیتش را فاش کرد

سعید عزت اللهی بی‌شک این روزها یکی از آماده‌ترین لژیونرهای ایران است.

فوتبال عزت اللهی راز موفقیتش را فاش کرد

 او با وجود قد و قامت بلندش در آخرین بازی تیم فوتبال وایله با یک حرکت تکنیکی فوق العاده توانست گل زیبایی بزند. ولی راز موفقیت او در وایله چه بود؟ عزت اللهی می‌گوید: «در وایله مهم‌ترین چیزی که مهیاست، اعتمادی است که باشگاه و سرمربی‌اش به من دارند.

این بازیکن لژیونر گفت: این اعتماد باعث شد تا من بتوانم کم کم اعتماد به نفسم را به‌دست بیاورم و در تلاش باشم تا هر روز بتوانم نسبت به روز قبل برای تیم بهتر کار کنم و در نهایت خودم هم پیشرفت. بحث دومی که در تیم ما وجود دارد و روی روند کاری من اثر گذاشته، همدلی، اتحاد و دوستی کل تیم است. به جرات می‌گویم در وایله همه ما مثل یک خانواده هستیم، همه با هم رفیق هستیم.

این یک فاکتور مهم برای موفقیت هر تیمی است. » او ادامه می‌دهد: «جا افتادن من در تیم و لیگ دانمارک قطعا به همه عوامل تیم، باشگاه و مدیریت آن مربوط می‌شود. آنها باعث شدند تا خیلی زود با شرایط وفق پیدا کنم. قطعا سخت بود. برای هر بازیکنی که وارد یک کشور و لیگ اروپا می‌شود، زمان نیاز است تا خودش را وفق دهد. بعضی وقت‌ها زمان زیاد می‌برد ولی من خیلی زود با تجارتی که در این چند ساله و در لیگ‌های مختلف داشتم، توانستم در وایله جا بیفتم.

خدا را شکر می‌کنم ولی می‎دانم فعلا اتفاق خاصی نیفتاده است. تازه اول راه هستم و باید خیلی تلاش کنم. سعی می‌کنم وظایفی را که از من می‌خواهند به درستی انجام دهم. راه زیادی با وایله داریم. باید همه در کنار هم بجنگیم تا بتوانیم از این لیگ سخت به سلامت عبور کنیم. » وایله درحال‌حاضر تیم صدرنشین لیگ دانمارک است.

منبع: شریان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها