|
کدخبر: 129727

بازگشت بیرانوند به تمرینات

دروازه‌بان ایرانی آنتورپ دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و امیدوار به انجام نخستین بازی برای تیمش در لیگ اروپا است.

فوتبال بازگشت بیرانوند به تمرینات

علیرضا بیرانوند به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ در دو مسابقه اخیر رویال آنتورپ در ژوپیر لیگ جزو فهرست این تیم حضور نداشت، اما این دروازه‌بان ایرانی با بهبود نسبی مصدومیت تمریناتش را دنبال می‌کند و در لیست باشگاه بلژیکی برای لیگ اروپا قرار گرفته است.

آنتورپ که سال گذشته به قهرمانی در جام حذفی بلژیک رسید و یکی از نماینده‌های فوتبال این کشور در فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ اروپا خواهد بود، از ساعت ۲۲:۳۰ فردا پنج‌شنبه در نخستین مسابقه خود در گروه J به مصاف تیم لودوگورتس بلغارستان می‌رود.

علیرضا بیرانوند پس از پیوستن به رویال آنتورپ در نخستین بازی فصل حضور نداشت، در ۶ مسابقه بعدی نیمکت‌نشین بود و در دو دیدار اخیرشان بخاطر آسیب دیدگی نتوانست به میدان برود ولی از دیدار با لودوگورتس بلغارستان به فهرست تیمش برمی‌گردد.

بیرانوند که سال‌های موفقی در فوتبال ایران داشت و تصمیم گرفت در ۲۸ سالگی لژیونر شود و دوران جدیدی را تجربه کند و اکنون امیدوار است با نظر ایوان لکو، سرمربی کروات رویال آنتورپ در بازی با لودوگورتس بلغارستان به میدان برود و جانشین ژان بوته فرانسوی شود.

جدا از سردار آزمون و مهدی طارمی که با تیم‌های زنیت سنت‌پترزبورگ و پورتو در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند، پنج‌شنبه شب نیز در هفته اول فصل جدید لیگ اروپا ۵ لژیونر ایرانی به همراه تیم‌های خود در این رقابت‌ها حاضر خواهند بود که یکی از آنها علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان آنتورپ است.

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر