|
کدخبر: 128465

پاتک بارسلونا به رئال!

ممکن است بارسلونا در حرکتی غافلگیرکننده برای خرید پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد اقدام کند.

دوران پنج ساله حضور پل پوگبا در اولدترافورد رو به پایان است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این هافبک ۲۷ ساله و فرانسوی فصل بعد منچستریونایتد را ترک خواهد کرد. قرارداد پل پوگبا با یونایتد چند ماه دیگر به اتمام می رسد و طبق ادعای خود این بازیکن، هنوز مدیران یونایتد برای تمدید قرارداد اقدام خاصی نکرده اند. با منتفی شدن انتقال جینی واینالدوم از لیورپول به نوکمپ و تمایل بارسا به خرید یک هافبک جدید، حالا نام پل پوگبا برای انتقال به این تیم مطرح شده است.

اگرچه در این سالها همیشه از رئال مادرید یا یوونتوس به عنوان مقصد بعدی پل پوگبا نام برده شده، اما نشریه موندودیپورتیوو در گزارشی مدعی شد ممکن است بارسلونا نیز برای خرید او در تابستان سال بعد اقدام کند. پل پوگبا در تابستان سال ۲۰۲۱ بازیکن آزاد است و رونالد کومان نیز علاقه زیادی به ورود یک هافبک جنگنده و بازیساز با خصوصیاتی مشابه پل پوگبا دارد.

با توجه به ضرر ۸۹ میلیون پوندی بلوگرانا از شیوع ویروس کرونا، جذب یک هافبک طرازاول و آزاد بهترین راه حل ممکن برای آنها خواهد بود و به همین دلیل باید نام بارسلونا را نیز در بین مشتریان پل پوگبا قرار داد. البته این بازیکن چندی قبل مدعی شد رویای پوشیدن لباس رئال مادرید را در سر دارد، اما شرایط در باشگاه پایتخت نشین اسپانیایی چندان مساعد نیست و آنها در سالهای اخیر چندین بار شانس خرید این بازیکن را از دست داده اند.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها