|
کدخبر: 120555

بی محلی کریس رونالدو به کرونا + عکس

کریستیانو رونالدو که دیشب به دلیل عفونت انگشت پا، دیدار پرتغال و کرواسی را از روی سکوها تماشا می‌کرد به دلیل عدم استفاده از ماسک با انتقاد مواجه شده است.

فوتبال بی محلی کریس رونالدو به کرونا + عکس

تیم ملی پرتغال دیشب در نخستین بازی خود در این فصل لیگ ملت‌های یوفا در خانه به مصاف کرواسی رفت و موفق شد این تیم را ۴-۱ شکست دهد. یکی از اتفاقات مهم این بازی عدم حضور کریستیانو رونالدو در میدان بود. رونالدو به دلیل عفونت انگشت پا که گفته می‌شد ناشی از نیش زنبور بوده نتوانست وارد زمین شود و بازی تیمش را از روی سکوها دنبال کرد.

کریس-ماسک

اما تصاویر رونالدو بر روی سکوهای ورزشگاه که در آنها کریستیانو ماسک تنفسی بر صورت ندارد باعث شده از او انتقادهایی انجام شود.

در جریان بازی حتی تصاویر تلویزیونی نشان داد که مسئولان ورزشگاه به سمت رونالدو رفته و به او یادآوری می‌کنند که باید بر اساس پروتکل‌های کرونا ماسک تنفسی به صورت بزند.

رونالدو که مشخص بود از این تذکر چندان خوشحال نیست با اینحال به سرعت از دستور مسئولان ورزشگاه تبعیت کرده و با به صورت زدن ماسک تنفسی به تماشای ادامه مسابقه نشست.

بازی بعدی پرتغال در این رقابتها روز سه شنبه در مقابل سوئد خواهد بود ولی صحبتهای سانتوس سرمربی پرتغال که بعد از بازی دیشب گفت ممکن است رونالدو به خاطر عفونت انگشت پا حتی در مقابل سوئد بازی نکند هواداران رونالدو را نگران کرده است.

 

منبع: ورزش سه

ارسال نظر