|
کدخبر: 119490

افشاگری ستاره پیکان: از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم

حجت حق وردی مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: بدنساز تیم با حرف‌ها و کارهایش، اتحاد و همدلی را گرفت و متاسفانه تیم وارد بحران شد.

فوتبال افشاگری ستاره پیکان: از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم

حجت حق وردی در مورد اینکه چه عواملی باعث شد پیکان روزهای سختی را تجربه کند، اظهار داشت:  بحث مفصلی وجود دارد. در شروع لیگ هجدهم چند پیروزی حاصل شد ولی باخت‌های مکرر موجبات کناره‌گیری آقای جلالی را بوجود آورد. در ادامه حسین فرکی مسئولیت تیم را برعهده گرفت که حضورش تیم ما را از لحاظ روحی و فنی متحول کرد و موفق شدیم در نیم فصل دوم نتایج نسبتاً خوبی کسب کنیم.

حجت حق وردی ادامه داد:  برای شروع لیگ نوزدهم با روحیه خوب و انگیزه بالا قراردادم را تمدید کرد. بسیار خوش بین بودم که تیم تقویت می‌شود و روزهای خوبی در انتظارمان خواهد بود ولی شاهد بودیم تعدادی از بازیکنان خوب و مؤثر به تیم‌های دیگر ملحق شدند و حتی مجید صالح را به عنوان یک مربی کاربلد از دست دادیم. مرداد پارسال مهم‌ترین اردوی آماده‌سازی ما برای شروع لیگ نوزدهم در بروجرد برگزار شد که دمای آن بالاتر از تهران بود. در هتلی با امکانات ضعیف اسکان داده شدیم و شرایط تغذیه بازیکنان اصلا مناسب نبود.

وی درباره تشریح شرایط بد اردویی گفت:  یادم هست با مهران موسوی دنبال یک سالن بودیم تا وزنه بزنیم ولی به سرانجام نرسید. همانجا و قبل از شروع لیگ گفتیم شخصیت پیکان با این اردو ضعیف شده. در ادامه بد تمرین می‌کردیم و شیوه بدنسازی پیکان خیلی ضعیف بود. بدنساز تیم در لیگ نوزدهم نیز با حرف‌ها و کارهایش به تیم از نظر شخصیتی صدمه زد. اتحاد و همدلی را از تیم گرفت و متاسفانه پیکان وارد بحران شد. در نهایت فرکی تصمیم گرفت استعفا بدهد و صادقانه باید بگویم او یک مربی بزرگ و انسانی بسیار خوب و دوست داشتنی است که قدردانش هستیم.

حجت حق وردی مدافع پیکان با اشاره به تغییرات مدیریتی تصریح کرد:  تغییرات مدیریتی و حضور حمیدرضاگرشاسبی و همچنین حضور عبدالله ویسی، بهروز مکوندی و احمدکعبیانپور یک شوک مثبت در پیکان ایجاد کرد. در سال‌هایی که در پیکان حضور داشته‌ام مدیران ارشد کارخانه هرگز در محل تمرین تیم ما حاضر نشده بودند ولی با درایت گرشاسبی شاهد حضور گرم تمام مدیران ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو در محل تمرین تیم بودیم. در هفته‌های پایانی فصل همه آن‌ها پیگیر بازی‌های تیم واحوال مربیان و بازیکنان بودند و نان دادند برای تیم مجموعه خودشان و ما بازیکنان ارزش قائل هستند.

وی افزود:  این خیلی به ما انرژی مثبتی را منتقل کرد. گرشاسبی به عنوان مدیرعامل باشگاه اکثر جلسات تمرینی را از نزدیک تماشا می‌کرد و با روی خوش پاسخگوی سؤالات و مطالبات اعضای تیم بود. برای موفقیت‌های تیم پاداش تعیین و با سختی‌هایی که می‌دانیم تهیه و پرداخت می‌کرد. این در حالی بود که مثلاً پارسال وقتی تراکتور را در تبریز شکست دادیم یا همین فصل وقتی با شش گل برابر ماشین سازی به پیروزی رسیدیم یا در بازی رفت و در دربی خودروسازان برابر سایپا به پیروزی رسیدیم، علیرغم وعده‌هایی که داده بودند هیچ پاداشی به اعضای تیم داده نشد.

حجت حق وردی در مورد تاثیر عبدالله ویسی عنوان کرد:  به نظر من حفظ تیم پیکان در لیگ برتر فقط از عهده او بر می‌آمد. عبدالله ویسی و همکاران خوبش کاری کردند کارستان. تیم ما در بحران عمیقی به سر می‌برد و امید بسیار اندکی برای بقا در لیگ آن هم با هزار اما و اگر داشتیم ولی ویسی روحیه، علم، تجربه و هر چیزی که لازم بود برای تغییر تیم پیکان از نظر روحی و فنی را داشت و کاری کرد که تک‌تک بازیکنان برابر هر حریفی مثل یک شیر درنده وارد میدان شوند. در تمام لحظات بازی امیدوارانه و با هدف و برنامه به دنبال پیروزی باشند و نتیجه اش را هم دیدیم من به نوبه خودم از گرشاسبی، ویسی، مکوندی،کعبیانپور، میرزاپور و البته خدادادی بدنساز جدید تشکر می‌کنم.

مدافع پیکان در مورد اینکه طی دو سال گذشته علیرغم اینکه از دو باشگاه بزرگ پایتخت پیشنهاد داشت اما در این تیم ماند، گفت:  در این فصل، لیگ قبلی و زمان سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ، مدیران پرسپولیس با باشگاه صحبت کردند ولی تصمیم نهایی این شد من در پیکان بمانم و با تیم خودم کار کنم. پارسال هم زمانی که شفر از استقلال جدا شد با من صحبت‌هایی صورت گرفت اما فرهادمجیدی در آن مقطع از استقلال جدا و مسئولیت این تیم به استراماچونی سپرده شد. در هر صورت چند سال حضور در این باشگاه سبب شده به پیکان‌شهر و مجموعه‌اش تعلق خاطر پیدا کنم. هر چند که فعلا تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام.

 

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر