|
کدخبر: 119008

گل‌ محمدی استعفا می دهد؟

شکست پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل استقلال تبعاتی بیشتر از آنچه تصور می‌شد برای قهرمان لیگ به همراه داشت.

فوتبال گل‌ محمدی استعفا می دهد؟

در این میان یحیی گل‌محمدی هم به عنوان سرمربی این تیم فشار زیادی را تحمل کرده است. او روز گذشته تمام پست‌های اینستاگرام خود را هم پاک کرد و در ۴۸ ساعت اخیر حتی با دوستان نزدیکش هم صحبتی انجام نداده و تلفنش را از دسترس خارج کرده است.

با این حال آن چه واضح است، ناراحتی شدید سرمربی پرسپولیس از مسئولان این باشگاه است. موضوعی که او حتی در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال هم به آن اشاره کرد از مسئولان این باشگاه خواست از خواب خرگوشی بیدار شوند: الان باید خودمان را برای لیگ قهرمانان آماده کنیم. اگر باشگاه از خواب زمستانی و خرگوشی بیدار شود. این تیم احتیاج به تقویت دارد. ما خیلی بازیکن نظیر بیرانوند و استوکس را از دست دادیم. باید برایشان جایگزین پیدا کنیم. من اسامی بازیکنان مد نظرم را هم دادم اما مسئولان باشگاه خیلی ضعیف ظاهر شده اند و اگر اینطور ادامه دهند قطعا به مشکل خواهیم خورد.

ناراحتی یحیی از عملکرد مسئولان پرسپولیس در نقل و انتقالات به اوج خود رسیده؛ پس از آنکه سپاهانی‌ها دانیال اسماعیلی‌فر را به عنوان اولویت اول نقل و انتقالات پرسپولویس از چنگ این باشگاه در آوردند، حالا خبر می‌رسد دومین ستاره مدنظر این باشگاه هم قید حضور در پرسپولیس را زده و راهی تیم دیگری خواهد شد. عملکردی که باعث شده یحیی به شدت از شرایط نقل و انتقالاتی تیمش ناراضی باشد و تصمیم به استعفا بگیرد. موضوعی که قطعا می‌تواند پرسپولیس را وارد بحرانی تازه کند.

علاوه بر ناتوانی در جذب بازیکنان جدید، چند بازیکن کلیدی فعلی پرسپولیس هم در آستانه جدایی از این باشگاه و حضور در لیگ‌های حاشیه‌ خلیج فارس هستند و این موضوع هم یکی دیگر از نگرانی‌های بزرگ یحیی است.

قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر آن‌قدر سطح توقعات را از خود بالا برده که حتی شکست در ضربات پنالتی مقابل نایب‌قهرمان لیگ و رقیب سنتی هم برای آنها یک چالش بزرگ محسوب می‌شود.در این شرایط طبیعی است که یحیی از مدیران باشگاه انتظار تقویت مناسب این تیم را داشته باشد. اتفاقی که تا امروز نیفتاده و دو گزینه اول لیست یحیی راهشان را به سمت سایر تیم‌ها کج کرده‌اند.

 

منبع: افکار نیوز

ارسال نظر