|
کدخبر: 118257

دلیل حضور لژیونر پرسپولیسی در ایران فاش شد + سند

مهدی طارمی اینروزها در تهران است و با وجود اینکه گفته می شود با پورتو به توافق رسید است اما هنوز هیچ قرارداد رسمی امضا نشده است.

فوتبال دلیل حضور لژیونر پرسپولیسی در ایران فاش شد + سند

روزنامه آبولا امروز درباره مهدی طارمی مهاجم ایرانی نوشت:

 ” تفاهم بین پورتو و طارمی انجام شده و به نظر باشگاه در حال مدیریت زمان است تا بتواند براساس قوانین بازی مالی منصفانه مالی در نقل و انتقالات عمل کند.”

این نشریه همچنین نوشت زمان سفر مهدی طارمی به پرتغال ظرف ساعات آتی و به زودی مشخص خواهد شد.

“جوگو” دیگر نشریه پرتغالی با اتکا به صحبت های علیشاه طارمی پدر مهدی که روز گذشته در گفت و گویی اعلام کرده بود که او هنوز در تهران است اما به نظر مقصد بعدی اش پورتو باشد نوشت:

 ” ماجرای انتقال طارمی به پورتو تنها در صورت فروش بازیکن از سوی این باشگاه اتفاق می افتد. قیمت نهایی این بازیکن ایرانی هنوز تثبیت نشده و ممکن است کمی این مبلغ تعدی شود اما آنطور که شنیده می شود باید این مبلغ در حدود ۵ میلیون یورو و یا مبلغی کمتر از ۶ میلیون یورو باشد. اختلاف مالی دو باشگاه ریو آوه و پورتو یک اختلاف میلیونی نیست که مانع از انتقال این مهاجم ۲۸ ساله شود.

با این وجود این انتقال تنها به فروش بازیکن از سوی پورتو بستگی دارد. فابیو سیلوا، دیگه لیته و یا توماس استیوس اسامی هستند که گفته می شود در آستانه ترک پورتو هستند؛ با این وجود طارمی تا آن زمان با صبر کند.

طارمی۷۸

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها