|
کدخبر: 96916

بهترین روش‌های اینترنتی درآمد از خانه

امسال و با وجود بحران کرونا، خیلی‌ها کسب و کارشان را از دست داده‌اند یا نمی‌توانند مثل قبل کسب درآمد کنند. راه‌حل چیست؟

باید دست روی دست بگذاریم و بپذیریم که مشکلات وجود دارند؟ نه اصلا و به هیچ وجه. فقط باید باور کنیم که سبک پول درآوردن تغییر کرده و خیلی‌ها باید شغلشان را تغییر دهند! روش‌های آنلاین درآمد از خانه بهترین چیزی است که می‌تواند در این دوران به شما کمک کند.

در خانه کار کردن به معنی حرفه‌ای نبودن نیست

تفکری منفی در گذشته وجود داشت که کارهایی که در خانه انجام شدنی است، معمولا یا هنری هستند یا بی‌ارزش! در حقیقت خیلی‌ها فکر می‌کنند، کسی سراغ کار در خانه می‌رود که توان انجام کارهای جدی را ندارد. خب بگذارید خیالتان را راحت کنم. کل این حرف چرندی بیش نیست.

از زمانی که کارها بجای یدی بودن، فکری شدند، کارهای جدی هم پایشان به خانه باز شد. البته اینترنت بیشترین تاثیر را روی این تغییر ایجاد کرد. حالا خیلی از مدیران، از خانه کارهای شرکتشان را پیگیری می‌کنند. البته این همه‌ی قصه نیست. تعداد شغل‌هایی که می‌توانند به صورت اینترنتی و از راه دور اجرا شوند هر روز در حال افزایش است. بیاید نگاهی به لیست بلند و بالای کارهایی که می‌توان از خانه انجام داد کنیم.

فهرست کارهایی که می‌توان اینترنتی از خانه انجام داد:

  • مدیریت کسب وکار
  • طراحی سایت
  • طراحی گرافیک
  • دیجیتال مارکتینگ
  • برنامه نویسی
  • بازاریابی محتوا و محتوانویسی
  • تدوین فیلم و ساخت موشن گرافیک
  • طراحی منزل، دکوراتیو
  • مشاوره آنلاین
  • و....

احتمالا اگر بخواهیم این فهرست را ادامه بدهیم می‌توانیم آن را تا بیش از ۱۰۰ عدد افزایش دهیم و مثلا محتوایی با اسم ۱۰۱ راه برای کسب درآمد از خانه منتشر کنیم. به هر صورت این مهم نیست که چه کارهایی را می‌توان از خانه انجام داد، مهم این است که شما چه مهارتی دارید.

بهتر است مهارت خود را بررسی کنید و ببینید چطور می‌توانید آن را به صورت اینترنتی انجام دهید؟

کسب و کارتان را آنلاین کنید

اگر الان کسب و کار سنتی دارید ( مثلا مغازه‌دار هستید) بهترین روش برای کسب درآمد در خانه، اینترنتی کردن همین کسب و کار است. شما می‌توانید با داشتن یک سایت، کافیست شما یک سایت داشته باشید و از سایت، کسب و کار، محصولات و خدماتتان را به دیگران معرفی کنید تا مشتریان جدید پیدا کنید.

داشتن سایت سه مزیت دارد:

  • می‌تواند برای شما مشتری جدید بیاورد
  • می‌توانید به عنوان کاتالوگ آنلاین از آن استفاده کنید و کسب و کار و محصولاتتان را آنجا معرفی کنید
  • یک شعبه‌ی ۲۴ ساعته از کسب و کار شماست و هر ساعت می‌تواند برای شما درآمدزایی کند

فقط فقط فقط، بدون آموزش وارد حوزه کسب درآمد آنلاین نشوید. اگر مغازه دار هستید باید بدانید که هیچ‌کس با مغازه داشتن صاحب کسب و کار نمی‌شود. خب کسی هم با سایت داشتن، صاحب کسب و کار آنلاین نمی‌شود! برای داشتن کسب و کار آنلاین شما باید این مهارت‌ها را بلد باشید:

  1. مهارت راه‌اندازی سایت
  2. مدیریت سایت
  3. مهارت دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال)

شما می‌توانید تمام این مهارت‌ها را در دوره آموزش کسب و کار اینترنتی وبمستران هوشمند یکجا یاد بگیرید. با شرکت در این دوره می‌توانید کسب و کار سنتی خودتان را آنلاین کنید و از منزل کسب درآمد کنید.

اینستاگرام بهترین فرصت درآمد از خانه

شاید برایتان جالب باشد که کاربران ایرانی اینستاگرام از کاربران ایرانی که سایت‌ها را دنبال می‌کنند خیلی بیشتر است. اگر شما یک پیج اینستاگرام خوب داشته باشید، عملا تعداد بیشتری از آدم‌ها کسب و کار شما را می‌بینند. در ضمن اینستاگرام فرصت فوق‌العاده‌ای برای کسب درامد در خانه است.

شما از اینستاگرام می‌توانید به چند روش کسب درامد کنید:

  • یک پیج قوی داشته باشید و در آن محصولات خود را بفروشید
  • یک پیج با فالوور بالا داشته باشید و در آن تبلیغ محصولات دیگران را انجام دهید
  • خودتان پیج نداشته باشید اما به عنوان مدیر پیج دیگران فعالیت کنید

اینستاگرام فقط پست گذاشتتن و لایک گرفتن نیست. این نرم‌افزار الگوریتم‌های خودش را دارد. جالب است بدانید که رفتار کاربر در اینستاگرام اصلا شبیه به رفتار کاربر در سایت نیست و کاملا با آن متفاوت است و شما باید این تفاوت‌ها را درک کنیدتا بتوانید واقعا از اینستاگرام کسب درامد کنید

یک مثال جالب از این تفاوت این است که کاربران معمولا در اینستاگرام نکات مثبت خود را به دیگران نشان می‌دهند اما در گوگل دنبال رفع مشکلاتشان هستند! عجیب نیست؟

برای اینکه در اینستاگرام موفق ظاهر شوید بهتر است روش درست و حرفه‌ای کسب درآمد از آن را یاد بگیرید، برای اینکار پیشنهاد ما دنبال کردن آموزش‌های رایگان کسب درآمد از اینستاگرام همیارآکادمی یا شرکت در دوره آموزشی کسب درآمد از اینستاگرام است:

https: //hamyar.co/course/instagram/

آموزش رایگان کسب درآمد در خانه

اگر می‌خواهید از آموزش‌های رایگان اینترنت استفاده کنید، بهترین سایت در حوزه کسب و کار اینترنتی سایت همیارآکادمی است که به صورت تخصصی روی آموزش کسب و کار اینترنتی کار می‌کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها