|
کدخبر: 313936

ایرپاد / هدفون / Mivi

این ایرپاد ۵۵ ساعت موسیقی پخش می‌کند + قیمت و عکس

برند Mivi از ایرباد جدید خود رونمایی کرد. این ایرباد با قابلیت اتصال چندگانه و پشتیبانی از شارژ سریع، تا ۵۵ ساعت زمان پخش دارد.

فناوری این ایرپاد ۵۵ ساعت موسیقی پخش می‌کند + قیمت و عکس

Mivi پس از معرفی ایرپادهای گیمینگ Mivi Commando Z۷، اکنون از محصول جدید خود به نام Mivi DuoPods A۷۵۰ برای علاقه‌مندان به موسیقی رونمایی کرده است. این هدفون دارای ویژگی‌های بارزی است و قادر است تا ۵۵ ساعت موسیقی را پخش کند.

براساس صفحه‌ی رسمی محصول در وب‌سایت Mivi، هدفون جدید این برند دارای بدنه‌ی شفاف و استند فلزی روی ایرباد است که طراحی شیک و ظریفی به آن می‌بخشد. ایرباد DuoPods A۷۵۰ تناسب و راحتی را برای استفاده‌ی کاربران فراهم کرده و تجربه‌ی لذت‌بخشی را در استفاده‌ی طولانی‌مدت تضمین می‌کند.

ایرباد آبی DuoPods A۷۵۰ در کنار گوشی و تبلت

از نظر کیفیت صدا، ایرباد Mivi مجهز به درایورهای ۱۳ میلی‌متری و امپلی‌فایر (تقویت‌کننده‌ی صدا) سفارشی‌سازی‌شده است که در فرکانس‌های مختلف، صدای قدرتمند و بسیار واضحی ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های قابل‌ توجه سری جدید هدفون Mivi، پشتیبانی از فناوری AI-ENC (حذف نویز محیطی با هوش مصنوعی) است که به‌طور مؤثر، نویز و صداهای مزاحم پس‌زمینه را حذف می‌کند و وضوح صدای تماس را بهبود می‌بخشد.

ایرپاد-دوپادز

مشخصات مهم ایرباد Mivi DuoPods A۷۵۰

ایرباد Mivi DuoPods A۷۵۰ به‌دلیل عمر باتری خود نسبت به رقبا تمایز دارد، زیرا زمان پخش چشمگیر ۵۵ ساعته را ارائه می‌دهد و به لطف فناوری شارژ سریع، ۱۰ دقیقه شارژ برای ۵۰۰ دقیقه استفاده از آن کافی است.

هدفون می‌وی با پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۳، اتصال پیوسته با حداکثر فاصله‌ی ۲۴۰ متر را امکان‌پذیر می‌کند. این ایرباد از قابلیت اتصال چندگانه با عملکرد جفت‌شدن همزمان دو بلوتوث و کدک صوتی AAC پشتیبانی می‌کند، دارای کابل شارژ تایپ C و همچنین گارانتی ساخت هند است.

ایرباد جدید Mivi از ۳۰ نوامبر (۹ آذر) از راه می‌رسد. قیمت هدفون جدید ۱,۳۹۹ روپیه (حدود ۱۶ دلار) خواهد بود و در رنگ‌های آبی، مشکی، سبز و سفید در فروشگاه آمازون در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: زومیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها