|
کدخبر: 313054

بازار موبایل/شیائومی ۱۴/قیمت گوشی

فروش شیائومی ۱۴ رکورد زد + مشخصات گوشی

در حالی که هنوز گوشی‌های شیائومی ۱۴ به صورت جهانی عرضه نشده است اما رکورد فروش آن بسیار چشمگیر است. شیائومی ۱۴ که ماه گذشته معرفی شد اولین گوشی هوشمند بازار محسوب می‌شود که در آن از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده شده است.

فناوری فروش شیائومی ۱۴ رکورد زد + مشخصات گوشی

در حالی که هنوز گوشی‌های شیائومی ۱۴ به صورت جهانی عرضه نشده است اما رکورد فروش آن بسیار چشمگیر است.

شیائومی ۱۴ که ماه گذشته معرفی شد اولین گوشی هوشمند بازار محسوب می‌شود که در آن از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده شده است. این گوشی به واسطه مشخصات فنی خود توانسته در فروش رکورد شکنی کرده و اکنون در مدت ۱۰ روز به فروش ۱.۴۴ میلیون دستگاه رسیده است. یکی از منابع دنیای فناوری به نام  Ice Universe اعلام کرد فروش این تعداد دستگاه تنها در ۱۰ روز دستاورد بزرگی در دنیای گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شود.

در حالی فروش شیائومی به رکورد بسیار بالایی دست پیدا کرده که هنوز این محصولات به بازار جهانی عرضه نشده است. همچنین این شرکت قصد دارد در سال آینده سری اولترا این گوشی را معرفی کند که می‌تواند باعث احیای شیائومی ۱۴ در بازار سال آینده میلادی شود.

در حال حاضر شیائومی ۱۴ از قدرتمندترین پرچمداران بازار گوشی‌های اندرویدی محسوب شده و در سال آینده نیز باید با گوشی‌های قدرتمندی از قبیل گلکسی اس ۲۴ رقابت کند. گوشی جدید سامسونگ نیز قرار است همراه با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اگزینوس ۲۴۰۰ به بازار عرضه شود. در صورتی که پرچمدار جدید شیائومی به بازار جهانی عرضه شود احتمالاً رکورد فروش مجدداً جابجا شده و با فروش بالایی مواجه خواهیم بود.

 

منبع: زومیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها