|
کدخبر: 306498

از هوش مصنوعی چه می‌دانید؟

قربانعلی تنگ شیر-استاد دانشگاه

هوش مصنوعی موثرترین فناوری تاریخ بشر است. هوش مصنوعی یک فناوری قدرتمند است چون می‌تواند به ما کمک کند تا درک بهتری از مخاطبان خود داشته باشیم و برنامه‌های بهتری را طراحی کنیم در انجام کارهایی مانند:  مدیریت بحران، مدیریت اعتبار، مدیریت رسانه‌های اجتماعی، تولید محتوا، تحلیل داده‌ها و جمع‌آوری اطلاعات به ما کمک کنند.

تنگ-شیر

 یکی از ابزارهای هوش مصنوعی برای پاسخ به سوالات رایج و ارائه اطلاعات به رسانه‌ها و مشتریان، تولید محتوا و خودکارسازی وظایف روابط عمومی، شناسایی مخاطبان هدف، تولید محتوا جذاب را برای شما فراهم می‌آورند.  از هوش مصنوعی می‌توان برای ظرفیت ایجاد تحول استفاده کرد اما باید به یاد داشته باشیم که این پدیده جایگزینی برای تخصص و قضاوت انسانی نیست و از خطرهای احتمالی او نیز باید آگاه بود. چالش مهم هوش مصنوعی هزینه بالای آن است بعضی‌ها دنبال بهره‌برداری غیر مجاز هستند مانند جاسوسی و انتشار اطلاعات نادرست باید از هوش مصنوعی به طور مسئولانه استفاده کرد. از ابزارهای هوش مصنوعی باید به عنوان بخشی از یک استراتژی بزرگ‌تر استفاده کرد می‌توان از هوش مصنوعی برای نظارت و تجزیه تحلیل خبر بهره برد.

 هوش مصنوعی با تحلیل دادهای بزرگ قادر است تا با دقت بیشتری درباره رفتار مخاطبان، مدیران و شرایط محیط کار خود و دیگران اطلاعات جمع‌آوری کند. هوش مصنوعی می‌تواند پیام تان را به طور موثر‌تری منتقل کند و اثربخشی برنامه‌های‌تان را بهبود بخشد. آینده روابط رسانه‌ای و روابط عمومی بیشتر مبتنی بر داده‌ها و شخصی‌سازی شده است.  آینده هوش مصنوعی در جهان کنونی بسیار تاثیرگذار و روشن خواهد بود. فناوری هوش مصنوعی مولد در حال ایجاد انقلابی در این صنعت است بنابراین برای بهره‌برداری بهتر و بیشتر از هوش مصنوعی نیاز به آموزش و دانش فنی حداقلی داریم تا بتوان راه‌های مهار قدرت آن را پیدا کرد. در آینده نزدیک و با فراگیر شدن چت ربات‌های تخصصی و خیلی خاص محتوا به عنوان یک عملیات استراتژیک در سازمان‌ها و شرکت‌ها پذیرفته می‌شود. آینده هوش مصنوعی نویدبخش خواهد بود./روزنامه صمت

نویسنده: قربانعلی تنگ شیر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها