|
کدخبر: 302396

هشدار / مراقب این هوش مصنوعی کلاهبردار باشید

ربات FraudGPT یک ابزار جدید کلاهبرداری هوش مصنوعی است که به انجام فعالیت‌های مخرب مختلف کمک می‌کند. این نرم افزار به عنوان یک “ربات بدون محدودیت، قوانین و مرز” است، که قبلاً در مورد خطرات احتمالی آن صحبت شده است. FraudGPT به نهادهای مخرب در طراحی ایمیل‌های فیشینگ، ابزارهای کرک کردن و حتی ایجاد هویت‌های جعلی کمک می‌کند. فروشنده این ابزار ادعا می‌کند که در بازارهای مختلف دارک وب و تلگرام فعال است!

فناوری هشدار / مراقب این هوش مصنوعی کلاهبردار باشید

توسعه‌دهندگان FraudGPT را با اهداف مخرب ساخته‌اند و این اولین نوع ابزار هوش مصنوعی مخرب نیست. چند هفته پیش، در گزارش‌هایی به ابزاری به نام Worm GPT اشاره کردند که مجرمان از آن برای انجام حملات سایبری هدفمند استفاده می‌کنند. WormGPT به مهاجمان مخرب کمک می‌کند تا حملات فیشینگ پیچیده‌ای را انجام دهند و همچنین در حملاتی که شامل به خطر انداختن ایمیل های تجاری است، شرکت کنند.

این خطرات به اندازه‌ای قابل توجه بوده است که حتی گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) نیز در مورد خطرات هوش مصنوعی صحبت کرده است. او هوش مصنوعی را یک فناوری دگرگون‌کننده می‌داند؛ هرچند مسائل متعددی وجود دارد که نیاز به رسیدگی دارد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها