|
کدخبر: 301103

جدیدترین لوازم جانبی s23 ultra

گوشی گلکسی اس ۲۳ یکی از قدرتمندترین گوشی‌های حال حاضر بازار است که توانسته نظر مثبت کاربران و منتقدان را به خود جلب کند. اگر شما هم جزو کاربران این گوشی هستید یا می‌خواهید در آینده‌ای نزدیک سراغ خرید محصول قدرتمند کره‌ای‌ها بروید، بهتر است همین حالا با ما همراه شوید و با بهترین  لوازم جانبی s23 ultra سامسونگ آشنا شوید تا بهترین و باکیفیت‌ترین لوازم جانبی این پرچمدار قدرتمند را بشناسید.

با این لوازم جانبی S23 Ultra دیگر به هیچ چیزی نیاز ندارید!

کاربران گوشی‌های هوشمند معمولا به گجت‌های زیادی نیاز دارند تا نهایت استفاده را از گوشی هوشمند خود ببرند. با این حال انتخاب این لوازم جانبی کار آسانی نیست و کاربران باید مدت‌ها تلاش کنند تا بهترین لوازم را برای گوشی خود پیدا کنند. معمولا یک کاربر پس از خرید گوشی جدید، به لوازمی مانند قاب محافظ، شارژر و ... نیاز دارند.

کدام لوازم جانبی برای گوشی گلکسی S23 Ultra سامسونگ ضروری هستند؟

گلکسی اس ۲۳ اولترا یکی از قدرتمندترین و گران‌قیمت‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است و برای بهبود تجربه کاربری، بهتر است سراغ استفاده از لوازم جانبی s23 ultra اوریجینال و باکیفیت بروید.

خوب است بدانید گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ از گوریلا گلس ویکتوس که آخرین و بهترین نسل از گوریلا گلس محسوب می‌شود بهره می‌برد که آن را به یک گوشی مقاوم در برابر خط و خش تبدیل می‌کند. با وجود مقاومت خوب این مدل در نمایشگر، همچنان این گوشی در برابر ضربات آسیب‌پذیر است و بهتر است برای بیشتر کردن عمر این پرچمدار کره‌ای، سراغ یک قاب محافظ باکیفیت بروید.

در زمان انتخاب قاب هم باید دقت زیادی داشته باشید و سراغ گزینه‌هایی بروید که مقاومت خوبی در برابر سقوط دارند و در عین حال ظرافت گوشی را از بین نمی‌برند. قاب‌های محافظ گوشی نیکلین معمولا این ویژگی‌ها را دارند و می‌توانند برای کاربرانی که خیلی مراقب گوشی‌شان نیستند گزینه بسیار خوبی باشند.

در کنار یک قاب محافظ حرفه‌ای، مهم‌ترین نیاز کاربران در زمان خرید لوازم جانبی S23 Ultra سامسونگ، یک شارژر اوریجینال است. همان طور که می‌دانید، سامسونگ مدت‌ها است دیگر همراه با گوشی‌هایش آداپتور شارژ عرضه نمی‌کند و در این زمینه راه و روش رقیب قدیمی خود، اپل را می‌رود. آن طور که سامسونگ اعلام کرده عدم وجود شارژر در جعبه گوشی‌ها برای کمتر شدن آسیب به محیط زیست است. با این حال این کار باعث شده کاربران با مشکلاتی رو به رو شوند و نتوانند یک آداپتور شارژ اوریجینال پیدا کنند. به همین دلیل در ادامه تنها گزینه مورد اعتماد و اوریجینال شارژر را معرفی می‌کنیم تا کاربران پرچمدار جدید سامسونگ بتوانند بدون هیچ مشکلی گوشی خود را شارژ کنند.

سامسونگ

شارژر سریع تایپ سی سامسونگ Samsung Super Fast Charger 45W EP-TA845

خرید شارژر مهم‌ترین مورد در میان لوازم جانبی گلکسی S23 Ultra سامسونگ محسوب می‌شود. همان طور که گفتیم در جعبه این گوشی پرطرفدار خبری از شارژر نیست و کاربران باید این مورد را خودشان به صورت جداگانه تهیه کنند.

سامسونگ در وبسایت خود رسما اعلام کرده که استفاده از شارژرهای غیراصلی و نامعتبر می‌تواند به گوشی کاربر آسیب بزند. نکته قابل توجه این است که در ماه‌های اخیر چینی‌ها با دقت و ظرافت بالایی در حال طراحی نسخه‌های فیک آداپتور شارژ سامسونگ بوده‌اند و همین مورد باعث شده گوشی کاربران زیادی به دلیل استفاده از این شارژرها آسیب ببیند.

اگر شما هم نگران مشکلاتی هستید که ممکن است به دلیل استفاده از شارژرهای تقلبی به وجود بیاید، بهتر است همین حالا سراغ خرید شارژر سریع تایپ سی سامسونگ 45 وات Samsung Super Fast Charger 45W EP-TA845 بروید. این شارژر ۴۵ واتی است و سریع‌ترین شارژ ممکن را برای گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا ضمانت می‌کند.

به یاد داشته باشید دیگر شارژرهای موجود از برند سامسونگ نیز اوریجینال هستند اما بسیاری از آن‌ها ۱۵ یا ۲۵ واتی هستند و نمی‌توانند با نهایت سرعت پرچمدار سامسونگ را شارژ کنند. یادتان باشد خروجی این شارژر تایپ سی است و نمی‌توانید با کابل شارژ گوشی‌های قدیمی‌تر از آن استفاده کنید.

قاب مگنتی سامسونگ اس 23 اولترا نیلکین Nillkin Samsung Galaxy S23 Ultra Nature TPU Pro Magnetic Case

بیایید با خودمان صادق باشیم؛ بسیاری از ما در زمان خرید گوشی دقت زیادی به طراحی آن می‌کنیم اما در نهایت تصمیم می‌گیریم به دلیل محافظت بیشتر و بهتر، از قاب‌های گوشی سنگین و زمخت استفاده کنیم. اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست ندارند طراحی گوشی خود را پنهان کنند و در عین حال محافظت خوبی از موبایل خود داشته باشند، قاب مگنتی سامسونگ اس ۲۳ اولترا نیکلین برای شما طراحی شده است.

این مدل با توجه به مجهز بودن به مگنت می‌تواند در استفاده شما از شارژر وایرلس کمک کند. حاشیه‌های این مدل هم طوری طراحی شده که در زمان سقوط، گوشی هیچ آسیبی نمی‌بیند.

محافظ صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا نیلکین (پک 2 عددی) Nilkin Protector Film Samsung Galaxy S23 Ultra

یکی دیگر از موارد مهم در لوازم جانبی S23 Ultra، محافظ صفحه نمایش است. برای این مورد هم ما سراغ برند قابل اعتماد نیلکین رفتیم که سابقه خوبی در تولید گلس و محافظ صفحه نمایش دارد.

نقطه قوت این محافظ نمایشگر، طراحی دقیق آن است که باعث می‌شود از لبه‌های گوشی گرفته تا دوربین سلفی به خوبی محافظت شوند. ضخامت 0.33 میلی‌متری این مدل نیز باعث می‌شود ظرافت گوشی به صورت کامل حفظ شود.

سامسونگ۱

قاب محافظ نیلکین سامسونگ s23 اولترا Nillkin Samsung Galaxy S23 Ultra CamShield Pro Case

آخرین مورد از لوازم جانبی S23 Ultra سامسونگ، قاب محافظ نیلکین است که می‌تواند بیشترین میزان حفاظت از گوشی را در میان رقبایش ارائه کند. این مدل طراحی جذاب و دقیقی دارد و به صورت کامل از زوایای مختلف گوشی شما محافظت می‌کند.

نقطه قوت بزرگ این قاب محافظ گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا، امکان حفاظت کامل از لنزهای دوربین است. با خرید کم‌شیلد پرو نیلکین، دیگر نیازی به خرید محافظ لنز نخواهید داشت و می‌توانید با خیالی راحت از گوشی خود استفاده کنید.

سخن پایانی

با توجه به گران شدن روزافزون قیمت قطعات موبایل، استفاده از لوازم جانبی باکیفیت و مناسب می‌تواند از هزینه‌های چندین میلیون تومانی در آینده جلوگیری کند. گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ یکی از گران‌ترین گوشی‌های بازار است و تعمیرش از عهده هر کسی برنمی‌آید. با توجه به این مورد، پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید لوازم جانبی، سراغ برندهای شناخته شده و اوریجینال بروید و از محصولات تایید شده توسط سامسونگ استفاده کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها