|
کدخبر: 293271

آیا خرید فالوور سبب بسته شدن پیج می‌شود؟

فناوری آیا خرید فالوور سبب بسته شدن پیج می‌شود؟

در سال های اخیر استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف چه ایرانی و چه خارجی گسترش بسیاری داشته است و در این بین مقوله هایی همچون فالوور ، لایک ، بازدید کننده و ... اهمیت بالایی پیدا کرده است. در این نوشته قصد داریم به این موضوع بپردازیم که آیا خرید فالوور در هر شبکه ی اجتماعی می تواند موجب اسیب به اکانت یا کانال ما شود؟

خرید فالوور به چه معناست ؟

خریداری فالوور به معنای این است که شما هزینه ای را به سایت هایی مشخص پرداخت می کنید و سایت اقدام به ارسال فالوور ، لایک یا ... به اکانت شما می کند. نوع اکانت ها متفاوت می باشد و همین تفاوت می تواند در قیمت فالوورهای خریداری شده نیز تفاوت های بسیاری ایجاد کند.

نوع فالوور های خریداری شده :

پرسشی که بسیاری از در خرید فالوور اینستاگرام می پرسند، این است که ایا اکانت های خریداری شده فیک هستند و یا واقعی . این سوال را میتوان از دو جنبه ی فنی بررسی کرد :

آیا اکانت های خریداری شده واقعی هستند ؟

سیستم های فروش اکانت به دو دسته تقسیم بندی میشوند، سری اول اقدام به تولید اکانت های فیک به تعداد بسیار بالایی می کنند که با روش هایی همچون پر کردن بیو و یا اپلود عکس و فالوور کردن بقیه از شناسایی اکانت توسط اینستاگرام قسر در میروند. این اکانت ها کاملا فیک می باشند و اصولا زمانی که برای فالوور زده میشوند ریزش ندارند . ریزش اندک این نوع از فالوور ها به دلیل حذف اکانت می باشد چون اکانت ها فعال نیستند که اقدام به نوفالوو کردن شما کنند ! پس زمانی که اقدام به خرید فالوور می کنید ، چه فالوور روبیکا باشد چه فالوور اینستاگرام، از اینکه فالوور ها ریزش ندارند خوشحال نشوید ! چون نشانی بر فیک بودن خالص فالوور ها می باشد !

سری دوم فالوور هایی هستند که ماهیت واقعی دارند. این فالوور ها در برنامه های مختلف فالووبگیر عضو میشوند تا فالوور های رایگان بدست آوردند . بدین ترتیب تولید کننده ی فالوور به شیوه هایی فنی و بسیار پیچیده ، بخش فالورر این اکانت ها را در دست گرفته و زمانی که فالووری خریداری میشود، این اکانت ها که پیشتر اقدام به خرید فالوور در اپلیکیشن های اندرویدی یا ios کرده اند، به صورت اتوماتیک و غیرارادی اقدام به فالوو اکانت شما که فالوور واقعی خریداری کردید می کنند.

در نتیجه وقتی صاحب واقعی آن پیج ، کانال شما را جزو فالوور های خود میبیند ، در وحله ی اول شاک میشود ! که این از کجا اومد ! بعد به بررسی کانال شما میپردازد و اگر از محتوی آن خوشش آمد در آن کانال باقی می ماند و در غیر این صورت کانال شما را ترک خواهد کرد !

بدین ترتیب می باشد که ریزش اتفاق می افتد. بنابراین زمانی که به دنبال فالوور واقعی هستید، باید و باید منتظر ریزش باشید در غیر این صورت فالوورر هایی که دریافت کرده اید حتما حتما فیک بوده اند!

فالوور شبکه های اجتماعی داخلی :

شبکه های اجتماعی داخلی که اخیرا به دلایلی که نمیدانیم! افراد بیشتری را جذب کرده اند، امکان ایجاد کانال را دارند. در نتیجه امکان خریداری فالوور و دنبال کننده ها نیز برای کانال های اشاره شده وجود دارد .

سیستم های مورد استفاده در شبکه های اجتماعی داخلی چه به لحاظ فناوری ها و برنامه نویسی های صورت گرفته در اینستاگرام و توییتر و ... و چه به لحاظ قدمت ، توانایی تشخیص سریع و دقیق فالوور های فیک را ندارند. از این رو ریزش ناشی از حذف اکانت در این شبکه های اجتماعی صورت نمیگیرد و ریزش بسیار کم می باشد.

با توجه به همین موارد بیان شده و انتظار کاربر از عدم ریزش، ارائه دهندگان نیز به عنوان فالوورهای ارزان قیمت این فالووررها را به فروش رسانده و به نوعی ریزش صفر فالوورها نیز کاربر را به این نتیجه میرساند که فالوورها واقعی بوده اند ! حال آنکه ماجرا طبق آنچه که گفتیم بسیار متفاوت می باشد .

فالوور را از کجا خریداری کنیم ؟

سایت های بسیاری برای خریداری فالوور وجود دارند که میتوان از طریق آنها اقدام به خرید فالوور کرد. بهترین راهکار در تشخیص فروشنده ی واقعی بودن ، مراجعه به پشتیبانی یا خرید تستی فالوور با تعداد کم می باشد.

پشیتبانی یا مشاوره و صحبت با کارشناسان وبسایت های مذکور میتواند کمک بسیاری به انتخاب صحیح بسته به شما کند و از سویی دیگر ایجاد اعتمادی مناسب بین شما و فروشنده ایجاد نماید.

وبسایت مجیک فالوور از جمله سایت های نسبتا قدیمی ارائه دهنده ی فالوور های شبکه های اجتماعی می باشد که پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته دارد. این وبسایت امکان خریداری فالوور از انواع شبکه های اجتماعی را دارد و از این رو انتخابی مناسب و مطمئن می تواند برای مصرف کنندگان واقعی باشد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها