|
کدخبر: 283670

قیمت خط ۹۱۲ و عوامل موثر در آن

فناوری قیمت خط ۹۱۲ و عوامل موثر در آن

قیمت خط 912 به دلیل محبوبیت این سرشماره، نسبت به سایر سرشماره های همراه اول بالاتر است؛ اما نه آنقدر که برخی ها گمان می کنند. قیمت این خطوط به خودی خود آنچنان بالا نیست اما برخی از فاکتورها و ویژگی ها، موجب می شوند قیمت خط 912 افزایش پیدا کرده و گاهی اوقات حتی تا چندین میلیارد هم برسد.

در این صفحه قصد داریم عوامل موثر در قیمت سیم کارت 0912 را بررسی کرده و مزایا هریک را بیان کنیم.

چه عواملی سبب افزایش قیمت خط 912 می شوند؟

اگر قصد خرید سیم کارت همراه اول 0912 را دارید، باید بدانید که این خطوط می توانند چه ویژگی هایی داشته باشند. فاکتورهای متغیری برای این خطوط وجود دارند که هرکدام می توانند تا حدودی روی قیمت خط 0912 تاثیر بگذارند.

همانطور که گفته شد، برخی از این فاکتورها ممکن است قیمت سیم کارت 0912 را تا چندین میلیارد فزایش دهند، اما چه ویژگی هایی موجب می شوند که یک سیم کارت ساده، چنین ارزشی پیدا کند؟

کد خط 912

کد خط 912، بر مبنای عددی که پس از سرشماره (0912) قرار می گیرد تعیین می شود. به عبارت دیگر هر عددی که پس از 0912 قرار داشته باشد، تعیین کننده کد خط مدنظر می باشد. برای مثال، شماره 0912 933 22 11 به دلیل این که دقیقا بعد از 0912 عدد 9 در شماره مربوط به سیم کارت قرار گرفته است، یک سیم کارت یا خط کد 9 به شمار می آید.

اما چرا کد خط، از عوامل مهم تاثیر گذار در قیمت آن می باشد؟ چرا قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده غیر رند، ممکن است از سیم کارت بدون کارکرد کد 9 بیشتر باشد؟

حتما می دانید که سیم کارت های 0912 از محبوبیت زیادی نزد افراد برخوردار هستند. همچنین بسیاری از افرادی که فعالیت های تجاری بزرگ انجام می دهند، جهت برقراری ارتباطات مربوط به کسب و کار خود، خطوط 0912 را انتخاب می کنند؛ زیرا این خطوط می تواند تا حد زیادی وجهه کاری و پرستیژ کسب و کار آن ها را افزایش دهند.

کد خط 912 نیز از عواملی است که می تواند اعتبار و پرستیژ کاری صاحب سیم کارت را در ارتباطات تجاری افزایش دهد؛ زیرا این معیار نشان دهنده قدمت سیم کارت می باشد.

هرچه کد خط، عدد کمتری باشد (بجز عدد 0) به معنای قدیمی تر بودن آن سیم کارت است. افرادی که دارای سیم کارت 0912 با کدهای 1، 2 و 3 هستند، جزء اولین افرادی به حساب می آیند که در ایران تلفن همراه داشته‌اند.

بنابراین کدهای خط محبوب و معتبر، می تواند پرستیژ و وجهه کاری صاحب خود را افزایش دهند. کد خط تاثیر زیادی در قیمت خط 912 دارد. کد 1، 2 و 3، به ترتیب دارای قیمت بیشتری می باشند و هرچه این عدد بیشتر شود، (به علاوه کد 0) قیمت خط 0912 مدنظر کاهش خواهد یافت.

به همین دلیل است که قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده حتی در صورت رند نبودن، ممکن است از خطوط با کد 0 یا 9 بدون کارکرد، بیشتر باشد. کدهای 9 و 0، دارای قیمت کمتری نسبت به سایر کدها می باشند و به افرادی که به دنبال خط 912 ارزان هستند پیشنهاد می شوند.

همچنین برای تهیه خط 912 ارزان با بودجه کمتر، می توانید از خطوط دارای کد 9 یا 0، با مدت زمان کارکرد بالا و شماره های غیر رند استفاده نماید.

رند بودن شماره خط 0912

رند بودن شماره برای هر نوع خط تلفن همراه، مزیت بسیار بزرگی محسوب می شود و بخصوص در قیمت خط 912 تاثیر زیادی دارد. طبیعی است که یک شماره همراه رند، اعتبار و وجهه اجتماعی و تجاری صاحب خود را افزایش دهد. از سوی دیگر شماره های رند به راحتی در ذهن مخاطبان ثبت شده و از یاد آن ها نمی روند.

بنابر دلایل ذکر شده در قسمت بالا، شماره های رند گزینه های بسیار مناسبی جهت درج شدن در انواع تبلیغات و برند سازی هستند.

حتما تبلیغ تلوزیونی مدرسان شریف را به خاطر دارید که در انتهای آن شماره تماس این مجموعه تحت عنوان (بیست و نه دوتا شیش) بیان می شد. با این که مدت زیادی است این تبلیغ دیگر پخش نشده، اما هنوز هم بسیاری از افراد هنگامی که اسم برند مدرسان شریف را می شوند، ناخودآگاه عبارت "بیست و نه دوتا شیش" (2966) نیز در ذهن آن ها مرور می شود.

این قدرت و تاثیر گذاری شماره های رند را در بازدهی تبلیغات و برندینگ نشان می دهد. به همین دلیل است قیمت خط 0912 با شماره های رند، تا این حد می تواند بالا باشد.

صفر یا کارکرده بودن سیم کارت

از دیگر ویژگی های موثر در قیمت خط 912، صفر یا کارکرده بودن آن است. سیم کارت های کارکرده، اگر برای انجام امور شخصی به کار رفته باشند، به دلیل داشتن تماس و پیامک از سوی مخاطبان صاحب قبلی، از قیمت کمتری برخوردار می باشند.

اما اگر سیم کارت کارکرده، برای موارد تجاری و دریافت سفارشات مربوط به یک کسب و کار خاص مورد استفاده قرار گرفته باشد، ممکن است قیمت آن تا حد زیادی افزایش پیدا کند؛ زیرا تماس هایی از مشتریان هدفمند مربوط به کسب و کاری خاص دارد. این سیم کارت ها می توانند برای افراد فعال در همان کسب و کار، بسیار ارزشمند باشند.

برای مثال فرض کنید شخص یا شرکتی فعال در حوزه فروش زعفران، برای دریافت سفارشات خود از یک خط 0912 رند با کد 2 استفاده کند. این خط به دلیل داشتن سرشماره محبوب 0912، رند بودن و داشتن کد 2، به خودی خود قیمت بسیار بالایی خواهد داشت. حال تصور کنید که صاحب خط، به هر دلیلی تصمیم بر فروش سیم کارت خود می گیرد.

این سیم کارت، برای سایر افرادی که در زمینه فروش زعفران فعالیت می کنند، بسیار ارزشمند تر خواهد بود؛ زیرا تماس های زیادی از سوی مشتریان صاحب قبلی دارد که دقیقا محصول قابل ارائه توسط آن ها را می خواهند. در این حالت، قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده مذکور، می تواند تا چندین میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

روش تشخیص سیم کارت صفر از کارکرده

یکی از ساده ترین روش های تشخیص خط 0912 صفر از خطوط کارکرده، این است که با شماره مدنظر تماس بگیرید. اگر گوینده اپراتور عبارت "شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد" را بیان کرد، سیم کارت مدنظر صفر بوده و هنوز فعال نشده است.

به دلیل بالا بودن قیمت برخی از خطوط 0912، روش های کلاه برداری در این زمینه نیز رو به افزایش است. بنابراین اگر قصد خرید خط 0912 دارید، حتما باید از مراکز معتبر و شناخته شده خرید خود را انجام دهید.

یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز فعال در حوزه خرید و فروش خط 0912، شرکت ایران همراه با آدرس وب سایت iran912.com می باشد. با مراجعه به این وب سایت، می توانید از قیمت خط 912 در انواع و دسته بندی های مختلف از جمله کدهای گوناگون، مطلع شوید.

Iran912.com یا همان شرکت ایران همراه، با داشتن مجوز های لازم، یکی از امن ترین مراکز موجود جهت خرید سیم کارت همراه اول 0912 می باشد. در وب سایت این شرکت فهرست هایی از انواع خطوط 912 با قیمت های مختلف وجود دارد که به راحتی می توانید شماره مدنظر خود را پیدا کرده و جهت خرید خط 0912، متناسب با ملاک ها و بودجه خود، اقدام نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها