|
کدخبر: 283493

پیش بینی وضعیت بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۳

یکی از مشهورترین نام‌های صنعت رمزارز می‌گوید کریپتو حداقل تا سال ۲۰۲۴ نیاز دارد تا از شر بازیگران بد پاکسازی شود. در یک پست وبلاگی که در ۳۰ دسامبر منتشر شد، دیوید مارکوس، مدیرعامل و موسس شرکت Lightspark، سرمایه گذاران را نسبت به سال ۲۰۲۳ ناامید کرد.

فناوری پیش بینی وضعیت بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۳

کمتر از دو ماه پس از سقوط صرافی FTX، عواقب آن همچنان احساسات سرمایه گذاران و عملکرد قیمت را ناآرام می کند.

دیوید مارکوس که به خاطر نقش آفرینی در شرکت متا و قبل از آن پی‌پل مشهور است، گفت: بازیگران بد هنوز چیزهای زیادی برای ارائه در سال های آینده دارند و تا وقتی که این بازار از شر اینگونه افراد خلاص نشود شاهد افزایش قیمت ها نخواهیم بود.

او در حالی که تنها یک بار نام صرافی FTX را آورد، به آنچه که بازیگران بد نامید اشاره کرد که عملکرد ضعیف بازار را حتی فراتر از سال آینده ادامه می‌دهند.

او خلاصه کرد: ما در سال ۲۰۲۳و احتمالاً در سال ۲۰۲۴نیز از این زمستان رمزارزی خارج نخواهیم شد و چند سال طول می‌کشد تا بازار از سوء استفاده بازیگران بد بهبود یابد و مقررات مسئولانه در آن اجرا شود.

 همچنین اعتماد مصرف‌کننده نیز چند سال طول می‌کشد تا بازسازی شود، اما در نهایت من معتقدم که این امر ثابت خواهد شد.

دیوید مارکوس افزود: چرخه های هاوینگ که  سال ۲۰۲۴، سال بعدی آن است و همیشه باعث رشد بازار می شد، ممکن است با چالش جدی روبرو شود.

او گفت: حتی اگر آغاز بازار صعودی بیش از حد انتظار طول بکشد، پس از این اتفاق، صنعت کریپتو قوی‌تر خواهد شد.

او ادامه داد: سال‌های ایجاد یک توکن و کسب میلیون‌ها دلار به پایان رسیده است، ما به برنامه‌های معمول خود بازگشته‌ایم که باید ارزش واقعی خلق کنیم و مشکلات دنیای واقعی را حل کنیم.

او توجه ویژه ای به شبکه لایتنینگ بیت کوین داشت که به گفته او به عنوان موثرترین پروتکل پرداخت باز، قابل همکاری و ارزان شناخته می شود.

خوش بینی به کریپتو پس از سقوط صرافی FTX

نام های بزرگ دیگری نیز به چشم انداز بلندمدت کریپتو پس از سقوط صرافی FTX خوش بین بودند.

کتی وود مدیرعامل یکی از بزرگترین غول های سرمایه گذاری به نام ARK Invest، در واکنش به رویدادهای دو ماه اخیر صنعت کریپتو طی یک توییت افزود: جای تعجب نیست که سم بنکمن فرید، بیت کوین را دوست نداشت چون شفاف و غیرمتمرکز بود. او نمی توانست آن را کنترل کند، اتفاقات اخیر دوباره سلامت شبکه بیت کوین را به همگان نشان داد.

در همین حال، از نظر عملکرد قیمت، نظرات در مورد شروع بازار صعودی همچنان متفاوت است.

برخی معتقدند که آخرین بازار نزولی بیت کوین به پایان رسیده است، در حالی که برخی دیگر همچنان نسبت به کاهش عمیق تر قیمت بیت کوین به ۱۰۰۰۰دلار یا کمتر هشدار می دهند.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها