|
کدخبر: 274676

با ادمین اینستاگرام پبجتان را نجات دهید!

فناوری با ادمین اینستاگرام پبجتان را نجات دهید!

احتمالاً این روزها که فضای مجازی حسابی رونق گرفته است به فکر فرو رفته اید که شما هم کسب و کار خود را اینترنتی کنید و از این بازار پر سود جا نمانید؛ اما نمی دانید اصلا چگونه باید شروع کنید؟ این ادمین اینستاگرام که می گویند کیست؟ باید چگونه مدیریت پیج اینستاگرام تان را انجام دهید تا همانند رقبایتان فروش میلیاردی را تجربه کنید؟ و هزاران چالش دیگر که در ذهنتان از اینستاگرام یک غول بزرگ ساخته است! نگران نباشید راه چاره پیش ماست. فقط کافیست یک ادمین اینستاگرام بگیرید و با لذت به تماشای رشد پیجتان بنشینید. آماده اید ببینیم ادمین اینستا چه وظایفی دارد؟

ادمین اینستاگرام کیست؟

اولین سوال و اساسی ترین سوال! ادمین وظیفه مدیریت پیج اینستاگرام شما را دارد. البته که باید در کارش خبره باشد؛ یک صفحه پویا با یک طراحی خاص و مخاطب پسند بسازد و از همه مهمتر قوانین و الگوریتم ها را به درستی رعایت کند. ایران مایند به عنوان بهترین مجموعه در این زمینه با سابقه فعالیت طولانی مدیریت پیج اینستا دریافتن ادمین حرفه‌ای شما را یاری می کند.

وظایف ادمین اینستاگرام چیست؟

ادمین۲

اگر بخواهیم خلاصه بگوییم (چون سخن بسیار است و حوصله کم) وظایف کلیدی ادمین پیج اینستاگرام شما شامل: افزایش فالوور به صورت هدفمند، تعامل با مخاطبین، اشتراک منظم پست و استوری، پاسخگویی به کامنت و دایرکت و… می شود. حالا که تعدادش زیاد شد بهتر نیست دقیق‌تر بگوییم، چه وظایفی دارند تا شما هم در انتخاب یک شخص برای مدیریت پیج اینستاگرام تان وسواس به خرج دهید؟

۱. انتشار پست و استوری به طور منظم

این کار راز افزایش ورودی پست های تان از اکسپلور است! منظم و با کیفیت پست و استوری بگذارید.

۲. افزایش فالوور

ادمین اینستا موظف است برای وضعیت فالوور های شما یک رشد صعودی به ارمغان بیاورد؛ البته نه از راه اضافه کردن فالوور فیک! عوامل مهم در افزایش فالوور را از اینجا ببینید.

۳. پاسخگویی به کامنت و دایرکت

یادتان نرود که با مشتری دوست باشید و با حوصله جواب مشتری را بدهید. یک ادمین پیج حرفه ای مشتری را نخریده از دایرکتش بیرون نمی برد.

۴. هشتگ های درست استفاده کند

ادمین اینستاگرام باید استاد هشتگ گذاری باشد! دقیییقا همین قدر اهمیت دارد. چون با پیجتان غوغا میکند و تعامل پست ها را به صورت چشمگیری افزایش می دهد.

حالا به نظر شما ادمین اینستاگرام دیگر چه وظایفی دارد که از قلم افتاده است؟

 

حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است؟

ادمین پیج دستمزدهای متفاوتی دارد حالا چطور باید تشخیص دهید و بستگی به وظایفش دارد و صد البته که توافقی است عوامل دیگری مثل نمونه کار و شهر سکونت هم تعیین کننده قیمت ادمین اینستا است یاد تان نرود گول کلاهبردارها را نخورید و فقط و فقط با کسانی کار کنید که با تجربه و البته معتمد هستند وگرنه به خاطر یه قرون دو هزار کسب و کارتان را به باد می دهید.

چرا باید ادمین پیج بگیریم؟

ادمین۳

یک ادمین پیج حرفه ای پیجتان را منفجر می کند! البته نه از نوع بدش. یک انفجار قدرتمند با افزایش فروش و مشتری. از سوی دیگر یک ادمین اینستا ی حرفه ای، برای پیجتان برنامه ریزی کامل و دقیق می کند به طوری که می دانید چه روزی چه پست یا استوری با چه عنوانی خواهید داشت. از همه مهم تر شما با برون سپاری مدیریت اینستاگرام خود بسیار در وقتتان صرفه جویی می کنید؛ چی از این بهتر؟ البته که هر کاری کاردانی دارد. طبیعتا ادمین پیج بیشتر چم و خم کار را می داند و بیشتر به امور افزایش فالوور و تعامل مسلط است و در مقابل هم کاری نمی کند که پیجتان ربات شناسایی شود و بپرد!

در مدیریت پیج اینستاگرام چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

امروزه اینستاگرام بخشی از تجارت جهانی را به خود اختصاص داده است و رقابت در آن برای کسب مشتریان بیشتر به یکی از دغدغه‌های مهم فعالان اقتصادی تبدیل شده است. اصول و نکاتی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد به مدیر اینستاگرام کمک خواهد کرد تا موفقیت بیشتری در این رقابت داشته باشد.

-انتخاب و تولید محتوای مناسب

محتوایی که مخاطبان را به خود جلب می‌کند می‌تواند بسیار متفاوت باشند و انتخاب محتوای کاربرپسند ممکن است برای بسیاری از افراد کاری گیج کننده و در برخی مواقع حتی با نتیجه عکس باشد، یک ادمین خوب، نیازسنجی درستی از مخاطبان انجام داده و محتوایی که کاربران اینستاگرام از پیج مورد نظر انتظار دارند را تولید کرده و منتشر خواهد کرد. هرچند ممکن است برخی از افراد هزینه ادمین اینستاگرام را اتلاف بودجه بدانند، اما انتخاب یک مدیر صفحه توانمند که بتواند در جذب و حفظ مخاطبان موثر باشد، یک رفتار کاملا اقتصادی و نوعی سرمایه گذاری است.

-تحلیل عملکرد رقبا توسط مدیر اینستاگرام

همانطور که می‌دانید اینستاگرام یک فضای کاملا رقابتی است. اگر از رقبای خود بی‌خبر باشید و عملکرد آنها را بررسی نکنید، نمی‌توانید به خوبی در این مسابقه عمل کنید و ممکن است در گذر زمان بازار خود را از دست بدهید. به همین دلیل در ابتدا باید رقبای پیج خود را به خوبی پیدا کنید و آنها را بشناسید. در مرحله بعد نیاز است تا عملکرد آنها را توسط مدیر اینستاگرام خود تحت نظر داشته باشید.

این کار به شما کمک خواهد کرد تا کیفیت پیج خود را افزایش داده و مخاطبان بیشتری برای خود جذب کنید. در واقع تحلیل رقبا همانند یک استاد به شما آموزش خواهد داد که چگونه مشتریان خود را جذب کنید و در مقابل چه عواملی باعث خواهد شد که کاربران پیج شما را رها کرده و به سراغ رقبایتان بروند.

-تسلط بر الگوریتم‌های اینستاگرام

یک مدیر اینستاگرام حرفه‌ای در کنار اینکه کار کردن با اکانت بیزینس اینستاگرام را باید به خوبی بلد بوده و بر آن تسلط داشته باشد، باید الگوریتم‌های اینستاگرام را نیز به خوبی بشناسد. استفاده صحیح از الگوریتم‌ها کمک خواهد کرد تا یک پیج بتواند با سرعت بیشتری به اهداف خود برسد. اما در مقابل اگر نتوانید از این الگوریتم‌ها به نفع خود استفاده کنید، ممکن است پیج شما با افت‌هایی نیز روبرو شود.

-تعامل موثر مدیر اینستاگرام با کاربران

شبکه‌های اجتماعی فضایی برای ایجاد ارتباط‌های دو طرفه است. در نتیجه مخاطبان از شما انتظار دارند که با آنها تعامل داشته باشید و پاسخ آنها را در سریع‌ترین زمان ممکن و به روش مناسبی ارائه کنید. آمارها نشان می‌دهد که بسیاری از جذب‌های موفق در همین تعاملات دو طرفه انجام می‌شود و مخاطب معمولی به یک مشتری تبدیل می‌شود. این موضوع فقط در پاسخ دادن به موقع خلاصه نمی‌شود. نحوه پاسخگویی و جذب مخاطب نیز اهمیت زیادی دارد و باید به درستی انجام شود.

-گزارش عملکرد

در هر کسب و کاری و در هر بخشی از کسب و کار، گزارش عملکرد اهمیت زیادی دارد. گزارش‌ها نشان خواهند داد که نقاط ضعف و قوت کدام هستند و فرصت‌های موجود و تهدیدهای احتمالی در چه نقاطی وجود دارند. در رابطه با پیج اینستاگرام نیز شما نیاز به گزارش‌های دوره‌ای مثلا به صورت ماهانه دارید تا بتوانید به خوبی برنامه ریزی برای آینده را انجام داده و مشکلات احتمالی موجود را شناسایی و برطرف کنید.

سخن پایانی

این مقاله سعی کرد جزئیات کامل استخدام ادمین اینستاگرام را برایتان بازگو کند. اگر سوال دیگری دارید یا می‌خواهید از خدمات مدیریت اینستاگرام ایران مانند استفاده کنید سری به سایت شرکت ایران مایند بزنید.

نویسنده: رپورتاژ
  • شقایق صدر ارسالی در

    من به دلیل شرایطم دنبال یه کار دورکاری ب ودم اما کار مناسب سلیقم پیدا نمیکردم. ای ن خیلی خوبه که ایران مایند از شرایط رو د اره و خودش هم آموزش میده برای ورود به با زار کار.

  • علبی اکبر ارسالی در

    مقاله خیلی جالبی بود ادمین اینستاگرام شدن هم کارپیچیده ایه و نیاز به مهارت و حوصله داره

  • sara ارسالی در

    تجربه همکاری با ادمین هارو داشتم خیلی هاشون به حرفایی که میزنن عمل نمیکنن و پول الکی میگیرن. ادمین باید متعهد باشه

  • حامد ارسالی در

    همکاری با ایران مایند خیلی به بهبود پیجم کمک کرد

  • سمیه جعفری ارسالی در

    کاملا درسته یک ادمین خوب برای رشد پیج ای نستاگرام خیلی مفیده

  • majid.wood ارسالی در

    مقاله شما باعث شد من بفهمم که ادمینی که استخدام کردم چقدر کم کاری میکنه. ممنون ا ز اطلاع رسانیتون!

  • camelia ارسالی در

    تجربه همکاریم با ایران مایند خیلی خوب بود و واقعا از کارشون راضی هستم.

  • hesam ramezani ارسالی در

    تجربه ی همکاری با ایران مایند رو داشتم و واقعا کارشون دقیق و درست و حسابیه
    .

  • صفی خانی ارسالی در

    من با شرکتای دیگه کار کردم برام فالور فیک زدن به اسم تبلیغ ازم پول میگرفتن و فیک میزدن. تجربه ی خوبی از هکاری باهاشون برام نموند.

  • رضا ارسالی در

    مطلب جالبیه با اینکه ادمین اینستاگرام باید بهالگوریتم های اینستا مسلط باشه موافقم. به نظرم باید به روز هم باشه

  • َALI ارسالی در

    ye admin khob vaghan baraye roshd page i nsta komak konnandas.

  • سعید پور ارسالی در

    مقاله مفید و کاملی بود خیلی ممنون

  • زهره ارسالی در

    واقعا محتوا عالی بود لذت بردم از خوندنش.

  • طاهر ارسالی در

    ظاهر محتوا خیلی مهمه واقعا دید اول کسی ب یاد تو پیج و نا منظم باشه فرار می کنه.

  • مهربانو ارسالی در

    درود
    مقاله جامعه بود خصوصا اینکه باعث شد با وظایف ادمین ها آشنا بشم کمک میکنه که ادمین اختصاصی خوب بگیرم

  • ریحانه ارسالی در

    تفسیر خوبی از ادمین اینستاگرام بود و مقا له خیلی خوبی بود.

  • سمیه سجادی ارسالی در

    با سلام. من ادمین هستم و واقعا هشتگ های درست باعث بهتر دیده شدن محتوامون میشه

  • شایان ارسالی در

    ممنون از سایت فکر کنم دیگه باید همه بدونن ادمین چیه.

  • shamim ارسالی در

    بسیار عالی بود و موفق باشید و خسته نباشید

  • صدف ارسالی در

    اینستاگرام قطعا بستر مناسبیه برای شروع ف عالیت فروش بخصوص برای اونهایی ک هزینه اج اره مکان ثابت رو ندارن.

  • سهیلا ارسالی در

    اینستاگرام یه اپ جهانیه خیلی خوبه آدم تو ش رشد کنه

  • نگار ارسالی در

    من شخصا ادمین استخدام کردم ولی احساس می کنم نسبت به کاری که انجام می ده پول زیادی می گیره.

  • Ramin ارسالی در

    مقاله جامع و کاملی بود و همه چیرو به کام لی توضیح داد. سپاااااس

  • بهاره ارسالی در

    توی این دوره زمونه هرکسی باید یه شغل داش ته باشه و من فکر می کنم این شغل مناسب کس ایی هستش که دلشون یه شغل حرفه ای میخواد ولی دوست ندارن بیرو از خونه کار کنن یا س اعت کاری مشخصی داشته باشن.

  • صادق سهیلی ارسالی در

    مقاله خوبی بود. البته هر تخصصی نیاز به ت مرکز داره چگونگی ادمین شدن در اینستاگرام هم نیاز به تمرکز داره برای ادمین شدن هم باید به اپلیکیشن اینستاگرام و تمامی قاب لیت های اون مسلط باشیم و همچنین کار با ا ین شبکه اجتماعی از طریق وبسایت اینستا را بخوبی یاد گرفت همینطور باید با روش های مختلف افزایش فالوور بخوبی آشنا و از تمام ی اونها استفاده کنیم. البته خوبی تیم ایر ان مایند این هست که کاملا کمک میکنن به ی ادگیری اینستاگرام و ادمین بودن

  • ساسان ارسالی در

    چقدر این مقاله مفید بود واقعا برای آشنایی با مفهوم تولید محتوا و ادمین اینستاگرام و کمک به مدیریت پیج اینستاگرام بسیار کاربردی بود ممنون از معرفی ایران مایند بی نظیرن

  • sasan ارسالی در

    خیلی مقاله کاملی بود واقعا برای آشنایی با مفهوم تولید محتوا و ادمین اینستاگرام و کمک به مدیریت پیج اینستاگرام بسیار کاربردی بود ممنون از معرفی ایران مایند بی نظیرن

  • مصطفی ارسالی در

    کاملا درسته ادمین با هشتگ گذاری درست بهت ون کمک می کنه پستتون بره اکسپلور و ورودی شدیدی بگیرید. که این اتفاق برای پیجتون عالیه و آمار بازدیدتون رو به طرز انفجاری بالا میبره

  • هلیا ارسالی در

    یه ادمین انگار که داره چندتا پبچ رو میگردونه اینقدر باید حواسش باشه تا بقیه پیجای مشابه چیکار میکنن که فرقی با ادمینی برای اونا نداره

  • حسام ارسالی در

    بعضیا هستن نمیدونم ما داریم چیکار میکنیم میگن اینکه همش سرش تو گوشیه اصن کار نمی کنه :)

  • عباسعلی ارسالی در

    بابا اینستاگرام بخدا غوله برای کارکردن ف قط صبر و حوصله میخواد کارفرماهای عزیز ما ادمینا از شما التماس صبر داریم .

  • سجاد ارسالی در

    باید اضافه کنم که یک ادمین باید زمان های طلایی رو بشناسه و در همون زمان ها پست و استوری بزاره. زمان طلایی یعنی تایم هایی که بازدید پیج نسب به ساعت های دیگه خیلی بیشتره و باعث میشه پست یا استوری بیشتر دیده بشه.

  • یاسمن ارسالی در

    طراحای گرافیک متقاضی این شغل هستن چون مرتبط با رشته گرافیک هست.

  • مهران ارسالی در

    یک نوع ادمین دارین که ربطی به کارای گراف یکی نداره ادمین دایرکتور که به دایرکت ها تخصصا جواب میده

  • sadra ارسالی در

    کسی با شرکت ایران مایند همکاری داشته؟

  • سعیده ارسالی در

    من متوجه شدم ایران مایند دوره های ادمینی هم داره.

  • حمید ارسالی در

    این انفجاری که ازش حرف می زنید بسته به م یزان پولیه که کارفرما برای تبلیغات خرج م ی کنه!

  • نیکوسادات ارسالی در

    باید اضافه کنم، تبلیغات توسط اینفلوئنسر های اینستاگرام یکی از روش های پر بازده ب رای افزایش فالور هستش.

  • پرنیان ارسالی در

    محتوای عالی. معلومه حسابی وقت و انرژی گذ اشتین.

  • sajad.Aria ارسالی در

    در این چند وقته که اینستا یک محل خوب برا ی کسب درامد هست و می شه درامد ملیونی کسب کرد ادمین حرفه ای از ملزومات کار هستش.

  • Sajedeh.Kamal ارسالی در

    برای ادمین شدن من رو راهنمایی کردن. خودشون دوره دارن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها