|
کدخبر: 270133

چرا تلویزیون X۸۰J سونی در بین تلویزیون های این برند تا این اندازه محبوب است؟

با تلویزیون X۸۰Jسونی هوشمند، کلاس HDR ۴K UHD از فیلم‌ها و محتوای آنلاین سازگار با چهار برابر وضوح ۱۰۸۰p لذت ببرید. این تلویزیون از فناوری Motionflow XR ۲۴۰ سونی برای بهبود دیجیتالی تصاویر متحرک سریع با نمایش سرعت کم برخوردار است. HDR۱۰، HLG و Dolby Vision طیف رنگی گسترده و روشنایی و کنتراست بهبود یافته‌ای را برای ارائه تصاویر زنده و واقعی برای محتوای سازگار ارائه می‌دهد. ویژگی‌ها و امکاناتی که این تلویزیون عرضه می‌کند باعث محبوبیت آن شده است. در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم.

تلویزیون

ویژگی های X۸۰J سونی چیست؟

تلویزیون X۸۰J سونی دارای اتصال Wi-Fi و اینترنت داخلی است تا از طریق سیستم عامل Android TV خود به فروشگاه Google Play، برنامه‌های موردعلاقه‌تان و محتوای مبتنی بر اینترنت دسترسی داشته باشید. به‌علاوه اشتراک‌گذاری محتوا و انعکاس صفحه از طریق Apple AirPlay و Chromecast داخلی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با سایر دستگاه‌های هوشمند سازگار مانند تلفن هوشمند یا تبلت خود به فضای این تلویزیون وارد شوید. مرورگر وب نیز از طریق فروشگاه Google Play برای دانلود در دسترس است و دسترسی به وب سایت‌های استاندارد را امکان‌پذیر می‌کند. با چهار ورودی HDMI، گزینه‌های متعددی برای اتصال منابع ویدیویی با کیفیت بالا، مانند پخش‌کننده دیسک، جعبه کابل/ماهواره و کنسول بازی وجود دارد. دو پورت USB نیز برای اتصال وسایل جانبی چندرسانه‌ای سازگار مانند درایوهای فلش روی آن تعبیه شده است که امکان پخش چند رسانه‌ای بدون کامپیوتر را فراهم می‌کند. این ویژگی‌های متنوع تلویزیون X۸۰J سونی باعث شده‌ است که رضایت تمام کاربران را با نیازهای مختلف جلب کند و خود را به محبوب‌ترین مدل این برند تبدیل کند.

پردازنده ۴K HDR X۱

پردازنده قدرتمند سونی از الگوریتم‌های پیشرفته‌ای برای کاهش نویز و افزایش جزئیات استفاده می‌کند. در تلویزیون X۸۰J سونی هر چیزی که تماشا می‌کنید به وضوح ۴K نزدیک‌تر است. این تلویزیون پر از رنگ و کنتراست واقعی است که چشمان شما را نوازش می‌کند.

TRILUMINOS PRO

تلویزیون‌ X۸۰J سونی با طیف رنگی وسیع و الگوریتم منحصربه‌فرد TRILUMINOS PRO می‌تواند رنگ‌ها را از اشباع، رنگ و روشنایی تشخیص دهد تا سایه‌های طبیعی را در هر جزئیات بازتولید کند. به رنگ‌هایی که در دنیای واقعی دیده می‌شوند نزدیک‌ هستند و بیننده از آن لذت خواهد برد.

تلویزیون۲

HDR مبتنی بر شی

بر خلاف اکثر تلویزیون‌ها که کنتراست فقط در امتداد یک منحنی کنتراست سیاه به سفید تنظیم می‌شود، با استفاده از HDRمبتنی بر شی، رنگ تک تک اشیاء روی صفحه آنالیز و کنتراست تنظیم می‌شود. از آنجایی که اشیا به صورت جداگانه بازسازی می‌شوند، تلویزیون X۸۰J سونی می‌تواند عمق، بافت‌ها و تصاویر واقعی‌تر را بازتولید کند.

وضوح ۴K

تصاویر باشکوه ۴K، سرشار از جزئیات و بافت دنیای واقعی را در تلویزیون X۸۰J سونی ببینید که منحصراً توسط پردازنده HDR X۱ ۴K پشتیبانی می‌شود. تصاویر فیلم‌برداری شده با کیفیت ۲K و حتی Full HD با استفاده از یک پایگاه داده منحصربه‌فرد به وضوح نزدیک به ۴K ارتقا می‌یابند.

Motionflow XR ۲۴۰

با Motionflow XR ۲۴۰ از جزئیات صاف و واضح حتی در سکانس‌های متحرک سریع لذت ببرید. این فناوری نوآورانه فریم‌های اضافی را بین فریم‌های اصلی ایجاد می‌کند. فاکتورهای بصری کلیدی را در فریم‌های متوالی مقایسه می‌کند سپس کسری از ثانیه تصاویری که از دست رفته‌اند را نشان می‌دهد.

اسپیکر X-Balanced

بلندگوی X-Balanced که برای تکمیل کیفیت صدا و باریکی تلویزیون با شکل جدید منحصر به فردش طراحی شده است، فیلم‌ها و موسیقی را با صدایی واضح پخش می‌کند.

Google TV

بیش از ۷۰۰۰۰۰ فیلم و قسمت تلویزیونی، به‌علاوه برنامه زنده را از سراسر سرویس‌های پخش خود مرور کنید. همه در یک مکان و بر اساس موضوعات و ژانرهای مورد علاقه شما سازمان‌دهی شده‌اند.

تلویزیون۳

دستیار گوگل

از صدای خود برای یافتن فیلم، پخش جریانی برنامه‌ها، پخش موسیقی و کنترل تلویزیون استفاده کنید. از Google بخواهید عنوان خاصی را بیابد، بر اساس ژانر جستجو کند، یا با گفتن «چه چیزی را تماشا کنم؟» توصیه‌های شخصی‌شده دریافت کنید. حتی پاسخ هایی مانند امتیازات ورزشی، کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند و موارد دیگر را دریافت می‌کنید. برای کار با تمام اینها فقط نیاز است که به گوگل دستور بدهید. تلویزیون X۸۰J سونی با این امکانات محبوبیت گسترده‌ای پیدا کرده است.

کار با Hey Google

برای کنترل هندزفری تلویزیون سونی خود، به دستگاهی با Google Assistant فعال متصل شوید. می‌توانید ویدیوهای مورد علاقه خود را فقط با صدای خود پیدا کنید و به تلویزیون سونی خود بفرستید. فقط باHey Google شروع کنید.

Chromecast داخلی

Chromecast به شما امکان می‌دهد ویدیوها، بازی‌ها و برنامه‌های موردعلاقه خود را از دستگاه همراه خود با کیفیت کامل به تلویزیون داخلی Chromecast ارسال کنید. برای بزرگ کردن چیزهایی که دوست دارید فقط یک ضربه روی دکمه Cast روی صفحه Android یا iOS خود کافی است. محتوای خود را ارسال کنید سپس به مرور در تلفن یا رایانه لوحی خود ادامه دهید.

ریموت هوشمند

در تلویزیون X۸۰j سونی تمام دستگاه‌های متصل شما را می‌توان با فرمان هوشمند کنترل کرد. دسترسی با یک دکمه به خدمات ویدیوی درخواستی، نمایش‌ها و فیلم‌ها را در چند ثانیه به اتاق شما می‌آورد.

Dolby Vision و Dolby Atmos

از هیجان‌های سینمایی در خانه لذت ببرید.Dolby Vision صحنه‌ها را برای تماشای واقعی زنده می‌کند، در حالی که Dolby Atmos اتاق را با صدای فراگیر مجازی فراگیر پر می‌کند.

حسگر روشنایی

در تلویزیون‌های معمولی، روشنایی بدون توجه به نور اتاق ثابت می‌ماند و در نتیجه تصاویری بسیار تاریک یا روشن ایجاد می‌شود. تلویزیون X۸۰J دارای یک سنسور نور است که روشنایی تصویر را در شرایط اتاق بهینه می‌کند. روشنایی را در اتاق‌های روشن افزایش می‌دهد و در اتاق‌های تاریک آن را کاهش می‌دهد تا نمای عالی داشته باشید.

تلویزیون X۸۰J سونی را از کجا بخرم؟

برای خرید این تلویزیون سونی مجبوب نیاز است که به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. خانه سونی نمایندگی معتبر محصولات اصل ژاپن است که ارائه دهنده تلویزیون X۸۰J سونی نیز است. شما هنگام خرید از خانه سونی نگرانی نخواهید داشت چراکه مرجع محصولات سونی است و از پشتیبانی و خدمات پس از فروش برخوردار است.

سخن پایانی

از بین مدل‌های تلویزیون سونی مدل X۸۰J به عنوان مدل مجبوب این برند شناخته شده است. دلیل محبوبیت آن نیز ارائه ویژگی‌های متنوع و کاربرپسند است که اکثر آنها را به طور مفصل در این مقاله شرح دادیم. اکثر محصولات سونی، معروف و باکیفیت هستند اما اگر می‌خواهید از امکاناتی همچون Google TV، ریموت هوشمند، وضوح ۴K و اسپیکرهای باکیفیت بهره ببرید، تلویزیون X۸۰J سونی بهترین گزینه است.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها