|
کدخبر: 259156

ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل اس ام اس هوشمند پیام رسان!!!

امروزه، تبلیغات و بازاریابی دست خوش تغییرات عظیمی شده اند که در صورت عدم توانایی انعطاف کسب و کار ها با شرایط دائما در تغییر محیط بازاریابی، قطعا و یقینا میتواند نتایج فاجعه باری را به دنبال داشسته باشد.

 کسب و کارها برای باقی ماندن در کورس رقابت نیاز به استفاده از یک روش مفید تبلیغاتی مانند ارسال پیامک تبلیغاتی دارند. شاید در گذشته تبلیغات بیشتر توسط کسب و کارهایی انجام می شد که بودجه ی اضافی برای این کار داشتند. اما امروزه کسب درآمد مشاغل با میزان تبلیغات مؤثر آن ها گره خورده و به نوعی برای کسب درآمد بیشتر و افزایش فروش باید از راهکار های تأثیرگذار تبلیغاتی استفاده نمود.

معنای بازاریابی در سال های اخیر، با ورود تکنولوژی به کسب و کارها و استفاده ی بیش از پیش از فناوری در مسائل تبلیغاتی، تغییرات زیادی پیدا کرده است. درواقع می توان گفت که دیگر دوران چاپ و پخش تراکت تبلیغاتی و تبلیغات های خیابانی به پایان رسیده است. امروزه بازاریابی وابسته به محتوا است. تفاوت نیازها و گستردگی سلیقه ها باعث شده تا تأثیرگذاری روش های تبلیغاتی با محتوای ثابت ( مانند تراکت و بنر تبلیغاتی و یا بیلبورد) برای بازاریابی کاهش یابد.

بازاریابی محتوا با استفاده از پیامک تبلیغاتی

یکی از راهکارهای بازاریابی محتوا، ارسال پیامک با استفاده از پنل اس ام اس می باشد. با کمی دقت می توان فهمید که روز به روز تعداد پیامک تبلیغاتی ها در حال افزایش است و این موضوع مستقیمی با میزان تأثیرگذاری این روش تبلیغاتی دارد. در میان روش های تبلیغاتی مختلف، تنها سامانه پیامکی به کاربر این قابلیت را می دهد که بتواند بسته به تعداد مخاطبان هزینه کند. درواقع بودجه ی تبلیغات کاملاً در ارتباط با گستردگی آن است. به همین دلیل مشاغل کوچک و بزرگ می توانند از پنل اس ام اس برای ارسال پیامک متنی و یا پیام صوتی در مقیاس های مورد نظر خود استفاده کنند. علاوه بر این ها امکانات مختلفی در سامانه پیامکی وجود دارد که به کاربران قابلیت ایجاد تنوع در ارسال پیامک تبلیغاتی را می دهد که در ادامه به مرور این امکانات خواهیم پرداخت.

ارسال پیامک متنی و یا پیام صوتی

یکی از مسائلی که به کاربر برای ایجاد تنوع کمک می کند، امکان انتخاب میان ارسال پیام صوتی و پیامک متنی است. در پنل اس ام اس پیام رسان این قابلیت برای کاربر وجود دارد تا بتواند ارسال پیام صوتی نیز انجام دهد. معمولاً تبلیغات ها در سامانه پیامکی به واسطه ی پیامک صورت می گیرند، اما استفاده از پیامک صوتی می تواند با انتقال حس و هیجان گوینده تأثیر بیشتری در رسیدن به اهداف تبلیغاتی داشته باشد.

مزایای ارسال پیام صوتی در سامانه پیام رسان

  • پیام صوتی را می توان علاوه بر تلفن های همراه، به خطوط ثابت شهری نیز ارسال نمود
  • امکان برندسازی مؤثر از طریق آوا
  • قابلیت انتقال احساس در پیام
  • امکان استفاده از گوینده مجازی برای کاربرانی که امکان ضبط صدا را ندارند.
  • وجود استودیوی آنلاین برای ضبط فوری صدا و ارسال پیام صوتی در کمترین زمان
  • اطمینان از دریافت پیام

پیام-رسان

چگونه پنل اس ام اس هزینه ی تبلیغات را کاهش می دهد؟

گاهاً این سؤال برای کاربران پیش می آید که ارسال پیامک نیز هزینه دارد و این نوع تبلیغات نیاز به ارسال در تیراژ انبوه دارد. پس چگونه می توان هزینه ی تبلیغات را کاهش داد؟ در جواب به این سؤال دو موضوع را مطرح خواهیم کرد.

در مرحله ی اول باید در نظر داشته باشید فارغ از نوع روش تبلیغاتی شما که پیامک تبلیغاتی ارسال می کنید و یا گران ترین بیلبورد شهر را اجاره می کنید، تأثیرگذاری تبلیغات شما ارتباط مستقیمی با استمرار و تداوم آن دارد. بنابراین حتی تبلیغات های با هزینه ی هنگفت نیز با قراردارهای کوتاه مدت اثربخش نخواهند بود. اما پیامک تبلیغاتی با هزینه ی نسبی ارزان تر قابلیت استمرار در تبلیغات و مشخص کردن یک استراتژی اصولی تبلیغاتی را به کاربران می دهد. در واقع می توان اینطور بیان کرد که شاید برخی کسب و کارها توانایی اجاره ی بیلبورد تبلیغاتی را برای یک سال نداشته باشند، اما با کسری از آن هزینه می توانند میلیون ها پیامک تبلیغاتی ارسال کنند.

 

امکانات سامانه پیامکی به کاهش هزینه تبلیغات کمک می کند

علاوه بر موضوعی که پیش از این به آن اشاره کردیم،امکاناتی در پنل اس ام اس وجود دارد که به کاربران قابلیت تفکیک اصولی مخاطبان را می دهد. برای مثال کسب و کارهایی که بیشتر مشتریان بومی دارند می توانند با استفاده از ارسال منطقه ای پیامک، اقدام به بازاریابی و جذب مشتری از میان مخطابان حاضر در محدوده خود بنمایند. در ارسال منطقه ای می توان مخطاطبان را بر اساس شهر و استان، پیش شماره و یا کد پستی تفکیک نمود.

مشتریان برخی مشاغل نیز از سن و یا جنسیت خاصی هستند که امکان ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت به این دسته از کاربران این قابلیت را می دهد تا فقط به مخاطبان خود پیامک ارسال نمایند. به عنوان مثال، آرایشگاه های زنانه اگر پیامک انبوه تبلیغاتی را به صورت عمومی ارسال کنند، قطعاً در بین مخاطبان عده ای از آقایان نیز وجود خواهند داشت. در نتیجه می توانند با محدود کردن مخاطبانشان با استفاده از ارسال سن و جنسیت، مخاطبان صحیح را برای تبلیغات انتخاب کنند.

امکانات دیگری در سامانه پیامکی مانند ارسال به آنتن BTS ایرانسل، ارسال پیامک به مشاغل، وبسرویس ارسال پیامک و... نیز وجود دارند که به کاربر قابلیت هدف گیری دقیق مخاطبان و جلوگیری از صرف هزینه ی ارسال پیامک اضافی را می دهد که نتیجه ی این امر به طور مستقیم کاهش هزینه ی تبلیغات خواهد بود.

سامانه پیامکی پیام رسان، سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی به تمامی نقاط کشور

پنل اس ام اس پیام رسان با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه ارسال اس ام اس تبلیغاتی و اطلاع رسانی در کنار شما خواهد تا تجربه لذت بخشی از یک تبلیغات و بازاریابی پیامک داشته باشید.

تیم پشتیبانی تلفنی سامانه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و پنجشنبه ها از ساعت ۸ الی ۱۴ و همین طور تیم پشتیبانی آنلاین سامانه همه روزه|، حتی روز های تعطیل، از ساعت ۸ الی ۲۳ آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و همراهان همیشگی هستند.

شما مخاطبان عزیز می توانید با ارسال عدد ۱۱۱ به مشاره ۵۰۰۰۲۰۶۰ به صورت فوری و رایگان در سامانه پیامکی پیام رسان عضو شوید تا کارشناسان مجرب این سامانه، جهت ارائه ی مشاوره های تبلیغاتی و بازاریابی با شما تماس حاصل نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

۲۱-۷۴۹۱۲

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها