|
کدخبر: 258200

بررسی لپ تاپ لنوو IdeaPad Slim ۷ Pro

فناوری بررسی لپ تاپ لنوو IdeaPad Slim ۷ Pro

لپ تاپ IdeaPad Slim 7 Pro لنوو محصول متفاوتی است که با صفحه نمایش ۱۶ اینچی در اختیار شما قرار گرفته است. با یک لپ تاپ قابل حمل و مجهز به پردازنده AMD همراه هستیم که با پردازنده گرافیکی سطح متوسط و صفحه نمایش قدرتمند در اختیار شما قرار می‌گیرد. این لپ تاپ لنوو می‌تواند تمام روز به‌دلیل باتری بزرگ و قدرتمندش دوام بیاورد و بسیار مقرون به صرفه‌تر از بسیاری از لپ تاپ‌ها با این اندازه دیده می‌شود. قیمت آن به‌طور تقریبی در بازار جهان ۱۰۱۵ دلار است و پیکربندی‌های مختلفی از آن را هم می‌توانید تهیه کنید. لپ تاپ لنوو IdeaPad Slim 7 Pro را می‌توانید ساختاری محکم و ظاهری محبوب در اختیار بگیرید.

تعداد پورت‌های این محصول هم جامع بوده و وضوح بالایی به‌همراه دارد. نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش آن بالا بوده و با نسبت ۱۶:۱۰ در اختیار شما قرار می‌گیرد. این محصول یک ماشین رقابتی در سراسر جهان است و می‌توانید با لپ تاپ ایسوس هم رده خود رقابت خوبی داشته باشد. این انتخاب یقینا برای همه نیست و باید سطح امکانات آن را هنگام خرید با نیازها و البته بودجه خود مقایسه کنید. این لپ تاپ توسط بسیاری از کاربران که به‌دنبال صفحه نمایش بزرگ هستند، انتخاب شده و اگر باتری هم اهمیت ویژه‌ای برای شما دارد، می‌توانید به سراغ لپ تاپ لنوو IdeaPad Slim 7 Pro بیایید.

طراحی و استحکام بالا

با خرید لپ تاپ لنوو IdeaPad Slim 7 Pro می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که این محصول شباهت زیادی به سری تینک پد دارد. لپ تاپ به اندازه سری تینک پد قابل تشخیص نیست و دو گزینه رنگی هیجان انگیز خاکستری ابری و خاکستری طوفانی هم به‌همراه دارد. این لپ تاپ همراه با بدنه آلومینیومی مستحکم در اختیار شما قرار می‌گیرد و یک روکش راحت هم روی آن قرار گرفته است که محافظت خوبی از کل آن خواهد داشت. لبه کوچک در بالای صفحه نمایش، جایی است که وب کم هم در آن قرار می‌گیرد. همین طرح‌های جزئی سبب شده است که نگه ویژه‌ای به این لپ تاپ داشته بتوانیم اعتبار زیادی به آن بدهیم.

ترکیب بسیار خوبی از امکانات سری تینک پد در این لپ تاپ به کار رفته است و خیلی سریع می‌توانید به دنبال آن باشید. هیچ مشکل خاصی در طراحی لپ تاپ IdeaPad Slim 7 Pro وجود ندارد و لنوو مثل همیشه روی این موضوع کار کرده است صفحه کلید نیز به کیفیت تینک پد نزدیک بوده و تحسین برانگیز است. کلیدها چسبندگی خوبی دارند و لنوو به شیوه خودش از صفحه بزرگی برای قرار دادن یک صفحه کلید کامل استفاده کرده است. شما به‌همین واسطه می‌توانید سرعت تایپ بالایی همراه با این صفحه کلید داشته باشید. کلیدهای میانبر مناسبی هم در لپ تاپ لنوو وجود دارد که می‌توانیم به Fn + Q اشاره کنیم که برای جابه‌جایی پروفایل‌ها کاربرد دارد.

امکاناتی برای کار آسان با لپ تاپ

امکاناتی برای کار آسان با لپ تاپ

با این محصول، این امکان را خواهید داشت که عملکرد فوق‌العاده قدرتمند، باتری همراه با صرفه‌جویی و گزینه‌های سفارشی دیگر را تجربه کنید. تنها نکته مهم این است که کلید Backspace در سمت کوچک و بسیار نزدیک نام لاک قرار دارد. شما چندین بار ممکن است که اشتباهی این کلید را فشار دهید، اما کم کم عادت کرده و این اشتباهات را نخواهید داشت. کلید اسلیم به کار رفته در عنوان این لپ تاپ، نباید انتظارات‌تان را بیش از حد بالا ببرد. این محصول قدرت بالایی دارد، اما باید در سطح قیمتش به آن نگاه کنید. لپ تاپ قابلیت حمل بالایی دارد و برای دانشگاه یا مسائل کاری راحت‌تر می‌توانید از آن استفاده کنید.

اگر به دنبال محصول کوچک‌تری هستید، مدل‌های ۱۴ اینچی اینتل از اسلیم ۷ پرو می‌توانند گزینه مناسبی باشند. یک سری از مدل‌های لپ تاپ اچ پی هم می‌توانند گزینه مناسبی با قیمت کمتر از ۱۰۰۰ دلار باشند. جایی که لپ تاپ لنوو IdeaPad Slim 7 Pro واقعا بالاتر از لپ تاپ اچ پی و برخی از برندهای دیگر قرار می گیرد، صفحه نمایش است. این صفحه نمایش در اندازه ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل آماده شده است و حاشیه‌های نسبتا باریکی هم خواهد داشت. نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی برای آن فراهم شده است و در مقالات یا خواندن اسناد طولانی مدت می‌تواند بسیار کارا باشد.

صفحه نمایش با کارایی بالا

تفاوت قابل توجهی به واسطه استفاده از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی دریافت خواهید کرد و اگر تاکنون تنها با صفحه نمایش ۶۰ هرتزی کار کرده باشد، بیشتر متوسط این تفاوت می‌شود. پنل در تست‌ها هم روشنایی بسیار خوب ۳۶۴ نیت را به ثبت رسانده است و رنگ‌های روشن و دقیقی را به نمایش می‌گذارد. این صفحه نمایش کاملا براق بوده و تابش خیره کننده‌ای را هم به‌همراه دارد. تنها شکافی که در لپ تاپ لنوو نسبت به لپ تاپ ایسوس دیده می‌شود، نبود پورت تاندربولت است. چرا که با یک سیستم AMD روبرو هستیم و تنها دو پورت USB 3.2، یک پورت USB-C و یک پورت HDMI در آن می‌بینیم.

یک اسلات کارت حافظه و یک جک صوتی ترکیبی هم می‌بینیم. علاوه بر لوازم جانبی تاندربولت، یک سری کاستی‌های دیگر هم وجود دارد که به‌دلیل امکانات دیگر لپ تاپ لنوو می‌توانیم از آن‌ها عبور کنیم. امکان شارژ با USB-C در این لپ تاپ فراهم شده است و علاوه بر پورت برق اختصاصی، می‌توانید برای انتقال داده هم از آن استفاده کنید.

صفحه نمایش با کارایی بالا

پشتیبانی خوب از وب کم

با خرید لپ تاپ لنوو IdeaPad Slim 7 Pro می‌توانید از یک سری راه‌های شگفت انگیز هم استفاده کنید. وب کم در این محصول از Windows Hello پشتیبانی می‌کند و سیستم تشخیص حضور هم برای آن فراهم شده است. اسلیم ۷ پرو دارای شاتر فیزیکی نیست و سوئیچ مرگ پیش فرض هم روی کیبورد وجود ندارد. برای خاموش کردن آن باید به نرم افزار لنوو مراجعه کنید. در این لپ تاپ، پردازنده رایزن ۷ قرار گرفته است و همراه با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی می‌توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر آن، پردازنده گرافیکی RTX 3050 را هم داریم که برای تجربه بازی‌های مختلف باید به سراغش بروید.

خرید لپ تاپ از مقداد آی تی

با خرید از مقداد آی تی می‌توانید تنوع بسیار خوبی از لپ تاپ‌های موجود را در برندهای مختلف داشته باشید. لپ تاپ لنوو در مدل‌های مختلف در اختیار شما قرار گرفته است و می‌توانید به سراغ‌شان بروید. این لپ تاپ‌ها زیبا و سودمند هستند و برای سطح گیمینگ، خانگی، دانشگاهی و حتی کسب و کارهای مختلف مناسب هستند. لپ تاپ ایسوس هم در مدل‌های مختلف ارائه شده است و گران‌ترین لپ تاپ‌های موجود این برند را می‌توانید در سطح گیمینگ تهیه کنید. مقداد آی تی مرجع کاملی برای بررسی قیمت لپ تاپ ایسوس و تمامی برندهای دیگر است و تحلیل و بررسی تخصصی‌تری را به‌همین واسطه می‌توانید داشته باشید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها