|
کدخبر: 254176

مشخصات گوشی جذاب شیائومی لو رفت

سری شیائومی ۱۲ جزو قدرتمندترین گوشی های معرفی شده توسط Xiaomi است. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، این شرکت می‌خواهد به زودی نسخه لایت سری شیائومی ۱۲ را می‌کند. Xiaomi ۱۲ Lite یک میان‌رده باکیفیت خواهد بود.

فناوری مشخصات گوشی جذاب شیائومی لو رفت

شیائومی چندی پیش از سری گوشی های شیائومی ۱۲ رونمایی کرد. این سری پرچمدار، شامل گوشی های شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو بود. با این حال این پایان کار این سری نیست و به زودی، اعضای جدیدی به خانواده پرچمدارهای جدید شیائومی اضافه خواهند شد. یکی از این اعضای جدید، شیائومی ۱۲ لایت خواهد بود. این مدل، یک عضو اقتصادی از این سری است که از نظر مشخصات فنی و ویژگی‌ها، می‌تواند جزو گوشی‌های میانرده پریمیوم بازار طبقه بندی شود. مشخصات فنی این گوشی هوشمند به طور کامل افشا شده که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

گفته می‌شود شیائومی این گوشی هوشمند را در کنار مدل پرچمدار Xiaomi ۱۲ Ultra رونمایی خواهد کرد. معرفی این گوشی با توجه به تاییدیه‌های FCC، TKDN و EEC تقریبا قطعی شده و مشخصات فنی منتشر شده نیز نشان می‌دهد احتمالا به زمان معرفی شیائومی ۱۲ لایت نزدیک شده‌ایم.

مشخصات فنی، ویژگی ها و قابلیت های گوشی شیائومی ۱۲ لایت

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند این گوشی شیائومی به یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی مجهز خواهد شد. این صفحه نمایش از نوع امولد است و از رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. حسگر اثر انگشت نیز درون نمایشگر جای گرفته است.

قلب تپنده این گوشی شیائومی، تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G است. این تراشه تا به امروز در گوشی‌های میان‌رده زیادی مورد استفاده قرار گرفته و یکی از قدرتمندترین تراشه‌های شرکت کوالکام برای گوشی‌های میان‌رده پریمیوم است. این چیپست از شبکه ۵G نیز پشتیبانی می‌کند. گوشی شیائومی ۱۲ لایت در دو نسخه مجهز به ۶ و ۸ گیگابایت حافظه رم معرفی و روانه بازار خواهد شد. حافظه داخلی این گوشی هم با توجه به نسخه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت است.

دوربین اصلی گوشی میان‌رده بعدی شرکت شیائومی سه‌گانه خواهد بود. حسگر اصلی این مدل ۶۴ مگاپیکسلی است و از OIS بهره می‌برد. در کنار این حسگر، یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی جای خواهند داشت. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی شیائومی ۱۲ Lite نیز از طراحی موسوم به حفره‌ای استفاده خواهد کرد.

این گوشی شیائومی در زمینه باتری مشخصات قابل قبولی دارد. ظرفیت باتری نسخه لایت سری شیائومی ۱۲ ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است. این مدل از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. در زمان عرضه، Xiaomi ۱۲ Lite به MIUI ۱۳ بر پایه  اندروید ۱۲ مجهز خواهد بود. به زودی منتظر اطلاعات بیشتری درباره گوشی شیائومی ۱۲ لایت از وب سایت گجت نیوز باشید.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها