|
کدخبر: 252795

با اسکوتر برقی رایگان به محل کار بیایید

کارمندان گوگل قرار است به‌زودی مجددا به دفاتر کاری بازگردند و حالا این شرکت تصمیم گرفته برای کمک به تسهیل تردد به محل کار، اسکوتر برقی رایگان در اختیار آنها قرار دهد.

فناوری با اسکوتر برقی رایگان به محل کار بیایید

این غول فناوری با شرکت «Unagi»، سازنده اسکوترهای برقی وارد همکاری شده تا برنامه جدیدی را تحت عنوان Ride Scoot راه‌اندازی کند. به موجب این برنامه کارمندانی که در گوگل مشغول فعالیت هستند می‌توانند بدون پرداخت هزینه کامل اشتراک ماهانه اسکوتر Unagi مدل وان (One)، از آن استفاده کنند. اسکوتر وان با قیمت ۹۹۰ دلار به فروش می‌رسد و مدل دو موتوره سبک وزنی با حداکثر سرعت ۳۲.۱۸ کیلومتر در ساعت (۲۰ مایل در ساعت) و طی مسافت ۲۴.۹ کیلومتر (۱۵.۵ مایل) است.

تردد کارمندان گوگل با اسکوتر برقی

«دیوید هیمن»، بنیانگذار و مدیرعامل Unagi می‌گوید این ایده به کارمندان گوگل کمک می‌کند تا برای رسیدن به محل کار یا حتی رسیدن به نزدیکترین ایستگاه اتوبوس از اسکوتر برقی استفاده کنند. گفتنی است گوگل در سیلیکون ولی سرویس اتوبوس رایگان شاتل را نیز در اختیار کارمندان خود قرار می‌دهد.

هیمن همچنین می‌گوید که کارمندان به دورکاری عادت کرده‌اند و رسیدن به محل کار یکی از دغدغه‌های آنهاست و گوگل در تلاش است تجربه بهتری را برای بازگشت به محل کار برای آنها ایجاد کند. سخنگوی گوگل در مورد این موضوع هنوز اظهارنظری نکرده است.

طی دو سال گذشته الگوهای کارکردن با توجه به همه‌گیری کرونا تغییر کرده و بسیاری از نیروهای کاری به دورکاری عادت کرده‌اند و بازگشت به دفاتر کاری کار ساده‌ای برای آنها نیست. گوگل برای بازگشت کارمندان خود به محل کار بسیار خوش‌بین است و برای آنکه رفاه بیشتر آنها سعی می‌کند تدابیر مختلفی را در پیش بگیرد تا بدون هیچ گونه مشکلی کارمندان بتوانند به محل کار خود بازگردند.

اسکوترهای رایگان نیز یکی از همین مشوق‌ها محسوب می‌شود تا بتواند مشکل رفت و آمد کارمندان را در شرایط کار حضوری مرتفع کند.

منبع: دیجیاتو
  • ناشناس ارسالی در

    دولت مارو ببین که به ما کارمندا نمیرسه د ولت اونارو ببین

ارسال نظر