|
کدخبر: 250238

افشای مشخصات گوشی جدید سامسونگ + عکس

تنها دو روز پیش از رونمایی رسمی، تقریباً تمام مشخصات گلکسی A۳۳ فاش شد.

فناوری افشای مشخصات گوشی جدید سامسونگ + عکس

رویداد بعدی سامسونگ برای ۱۷ مارس (۲۶ اسفند) برنامه‌ریزی شده است و انتظار می‌رود این شرکت نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی A از‌جمله گلکسی A۵۳ و A۷۳ و A۳۳ را معرفی کند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد افشای بسیاری از جزئیات این گوشی‌ها باعث نمی‌شود سامسونگ به‌طور شگفت‌انگیزی پیش از مراسم آن‌ها را رونمایی کند.

اکنون اطلاعات جذابی از گلکسی A۳۳ ۵G در فضای مجازی منتشر شده است. به‌گزارش فون‌آرنا و به‌نقل از Appuals، جدیدترین مطالب فاش‌شده از چهار رنگ مختلف گلکسی A۳۳ و نیز فهرست مشخصات آن پرده برمی‌دارد. البته باید مانند همیشه به این مسئله اشاره کرد که این‌ها، تنها اطلاعاتی هستند که افشا شده‌اند؛ اما نمی‌توان به آن‌ها کاملاً اطمینان داشت.

طبق مطالب فاش‌شده، این گوشی در چهار رنگ تازه عرضه می‌شود: آبی، هلویی، سفید و مشکی.

گفته می‌شود گلکسی A۳۳ به صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی سوپر امولد Infinity-U با وضوح تصویر Full HD+ و نرخ نوسازی سریع ۹۰ هرتز مجهز است. جالب است که صفحه‌نمایش گلکسی A۳۳ کمی کوچک‌تر از نمایشگر نسل قبلی خود، یعنی گلکسی A۳۲ با نمایشگری ۶٫۵ اینچی است. البته آن گوشی هوشمند نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی نداشت و به‌نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته است میزان روان‌بودن انیمیشن‌های دستگاه را افزایش دهد تا کاربران تجربه‌ی بهتری از کار‌کردن با آن کسب کنند.

گلکسی A۳۳ ۵G دارای ابعاد ۱۵۹٫۷ در ۷۴ در ۸٫۱ میلی‌متر و وزن ۱۸۶ گرم خواهد بود؛ بنابراین، درمقایسه‌با نسل قبلی خود سبک‌تر است. ظاهراً صفحه‌نمایش این دستگاه با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. گلکسی A۳۳ به‌احتمال زیاد درون خود میزبان اگزینوس ۱۲۸۰، تراشه‌ی جدید میان‌رده است.

گفته می‌شود پردازنده‌ی مذکور در یکی دیگر از دستگاه‌های این شرکت موسوم به گلکسی A۵۳ نیز وجود دارد. اطلاعات جدید ادعا می‌کند این قطعه پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز خواهد بود که می‌تواند به سرعت کلاک ۲٫۴ گیگاهرتز نیز برسد.

مشخصات فاش‌شده به ما از میان‌رده‌ای قدرتمند خبر می‌دهند که می‌تواند با رقبایش را رقابت کند. همچنین، باید به این مسئله اشاره کرد که رم ۶ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی دراختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اطلاعات فاش‌شده از دوربینی خبر می‌دهند که در بین میان‌رده‌ها مناسب به‌نظر می‌رسد. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است و با لرزش‌گیر تصویر اپتیکال (OIS) همراه می‌شود تا تصاویر واضح‌تر و جذاب‌تر ثبت شوند.

لنز فوق‌عریض با سنسور ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو با سنسور ۵ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های پرتره دوربین اصلی را همراهی خواهند کرد. این گزارش می‌افزاید که دوربین اصلی دیافراگم f/۱.۸ و دوربین جلو دیافراگم f/۲.۲ خواهد داشت. بااین‌حال، این همه ماجرا نیست. ظاهراً این گوشی از ۴K با ۳۰ فریم‌در‌ثانیه برای فیلم‌برداری پشتیبانی می‌کند و در جلو نیز، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار خواهد داشت.

گلکسی A۳۳ به باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی مجهز است

گفته می‌شود که برای تأمین انرژی، گلکسی A۳۳ به باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی مجهز خواهد شد. این دستگاه با اندروید ۱۲ و پوسته‌ی سفارشی سامسونگ One UI ۴.۱ عرضه خواهد شد. علاوه‌براین، گفته می‌شود که این گوشی هوشمند گواهی IP۶۷ دارد تا دربرابر گرد‌و‌غبار و سقوط تصادفی در سینک پر از آب خانه‌ی شما مقاوم باشد. بلندگوهای استریو و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر تکمیل‌‎کننده امکانات دستگاه میان‌رده سامسونگ است.

براساس گزارش‌های منتشرشده، گلکسی A۳۳ از اتصال‌های ۵G ،LTE ،Wi-Fi ۵ ،GPS، بلوتوث ۵.۱ و NFC پشتیبانی می‌کند و پورت USB Type-C برای شارژ دارد. همچنین ادعا می‌شود قیمت آن در اروپا ۳۷۹ یورو خواهد بود.

انتظار داریم گلکسی A۳۳ درکنار گلکسی A۵۳ و A۷۳ در رویداد آنلاین ۱۷ مارس سامسونگ رونمایی شود. می‌توانید این رویداد را ازطریق کانال یوتیوب یا در وب‌سایت رسمی سامسونگ تماشا کنید.

 

منبع: زومیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها