|
کدخبر: 244443

معرفی یک دوربین با بزرگ ترین سنسور + قیمت

پاناسونیک پس از کمی تاخیر بالاخره از جدیدترین دوربین میکرو چهارسوم خود با نام لومیکس GH۶ (Lumix GH۶) رونمایی کرد.

فناوری معرفی یک دوربین با بزرگ ترین سنسور + قیمت

 این دستگاه که بر قابلیت‌های فیلم‌برداری تمرکز دارد، می‌تواند ضبط ۱۰ بیت ۴:۲:۰ با رزولوشن ۴K و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه، ۱۰ بیت ۴:۲:۲ با رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و ۱۰ بیت ۵.۷K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه داشته باشد.

پاناسونیک حدود یک سال پیش از عرضه این دوربین خبر داده بود، اما به‌تازگی اطلاعات کامل آن را منتشر کرده است. لومیکس GH۶ نمایشگری ۳ اینچی دارد و تقریبا تمام قطعات داخلی آن جدید است. این دستگاه از یک سنسور میکرو چهارسوم ۲۵.۲ مگاپیکسلی و یک پردازنده تصویری Venus Engine استفاده می‌کند که اجازه می‌دهد تصاویر را به همراه فوکوس خودکار با نرخ ۱۴ فریم بر ثانیه ثبت کنید. این سنسور به لحاظ رزولوشن، بزرگترین سنسوری است که تاکنون درون یک دوربین چهارسوم یا میکرو چهارسوم دیده شده است.

پاناسونیک لومیکس GH۶ فن داخلی دارد

این دوربین یک فن داخلی دارد که با مدیریت دما به دستگاه اجازه می‌دهد برای دوره‌های زمانی طولانی‌تری فیلم‌برداری داشته باشد. سیستم لرزشگیر پنج محوره هم به لومیکس GH۶ اضافه شده که ظاهرا می‌تواند جبران نوردهی ۷.۵ پله‌ای داشته باشد. این دستگاه اولین دوربین میکرو چهارسومی است که از فرمت V-Log و فضای رنگی V-Gamut پشتیبانی می‌کند تا دامنه پویای گسترده‌تری را برای ویرایش‌های پس-تولید ارائه کند.

قیمت بدنه (Body) دوربین لومیکس GH۶ برابر ۲۱۹۹ دلار است که حدودا ۵۰۰ دلار گران‌تر از GH۵ Mark II و ۲۰۰ دلار گران‌تر از نسخه اولیه GH۵ محسوب می‌شود. با این حال این قیمت کمتر از رقم ۲۴۹۹ دلاری است که پارسال تصور می‌شد برای این دوربین در نظر گرفته شود. پاناسونیک قرار است این محصول را در ماه آینده میلادی روانه بازار کند. به نظر شما دوربین لومیکس GH۶ ارزش این قیمت را دارد یا خیر؟

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها